سومین همایش «جبهه مجازی» برگزار می‌شود

سومین همایش «جبهه مجازی» ۱۰ اسفند ماه برگزیدگانش را خواهد شناخت.
کد خبر: ۲۲۷۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲ - 17February 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، فراخوان سومین همایش «جبهه مجازی» که از اول بهمن ماه آغاز شده بود، ۱۷ بهمن ماه به پایان رسید و ۱۰ اسفند ماه داوری آثار آغاز خواهد شد.

۱۵ اسفندماه زمان افتتاح نمایشگاه آثار برگزیده از کانال‌های تلگرامی و صفحات اینستاگرام خواهد بود و ۱۶ اسفندماه مراسم تکریم از فعالان حوزه جبهه مجازی برگزار می‌شود.

این همایش به مناسبت ۲۲ اسفندماه که مصادف با روز بزرگداشت شهداست توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این همایش توسعه، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت، حفظ شان و جایگاه الگوهای عینی عرصه ایثار و شهادت و نیز حمایت از سربازان اندیشمند در حوزه فضای مجازی و اینترنت و توانمندسازی فردی و جمعی است.

بر این اساس مدیران کانال‌های تلگرامی و صفحات اینستاگرام فعال در حوزه ایثار و شهادت با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا شناسایی و تجلیل می‌شود.

این جشنواره شامل سه بخش است؛ بخش اول تکریم و تجلیل از سه نویسنده فعال در کانال‌های تلگرامی حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بخش دوم شامل تکریم و تجلیل از سه فعال اینستاگرام با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بخش سوم شامل تکریم و تجلیل از نویسنده سه مطلب و یا عکس بر حسب میزان بازدید کننده در اپلیکیشن‌های تلگرام و اینستاگرام با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

منبع: ایکنا

نظر شما
پربیننده ها