در ادامه درگیری تروریست‌ها در سوریه؛

عناصر جندالاقصی بیش از 150 معارض مسلح سوری را اعدام کردند

عناصر گروه تروریستی جندالاقصی در سوریه، بیش از 150 تن از معارضان مسلح و اعضای ارتش آزاد را در غرب این کشور اعدام کردند.
کد خبر: ۲۲۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ - 17February 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، تروریست‌های جندالاقصی ده‌ها تن از مخالفان حکومت سوریه را در غرب این کشور اعدام کردند.

پایگاه خبری "سایت"، که فعالیت گروه‌های تروریستی را رصد می‌کند، اعلام کرد: عناصر مسلح تندرو در سوریه، ده‌ها تن از مخالفان مسلح حکومت سوریه و ارتش آزاد را در غرب این کشور اعدام کردند.

در همین حال روزنامه الوطن سوریه به نقل از فعالان در گروه‌های مخالف سوریه از بروز درگیری های شدید میان گروه تروریستی موسوم به "جندالاقصی" و "تحریرالشام" در استان ادلب خبر داد. در این درگیری ها تروریست های جندالاقصی بیش از 150 عنصر مسلح وابسته به گروه‌های مخالف دولت سوریه را در اردوگاهی در منطقه خان شیخون در حومه جنوبی ادلب بازداشت کردند.

الوطن به نقل از منابع متفرقه، از جمله یکی از افراد فراری از منطقه خان شیخون، از اعدام این 150 نفر خبرداد.

پایگاه خبری "سایت" نیز اعدام این 150 مخالف را در جنوب استان ادلب بدست تروریست‌های "جندالاقصی" تایید کرده است.

این پایگاه همچنین به نقل از صفحه‌ اینترنتی یکی از عناصر وابسته به  گروهک تروریستی القاعده افزود، ده‌ها تن از اعدام شدگان، از اعضای گروه‌های وابسته به ارتش آزاد سوریه بودند.

این گزارش افزود که دیگر اعدام شدگان از اعضای گروه تروریستی موسوم به "تحریرالشام" هستند.

موج اعدام‌ها پس از درگیری‌های شدید  میان تروریست های جندالاقصی و تحریرالشام در هفته گذشته شدت گرفت که با گفته ناظران جنگ سوریه در این درگیری‌ها، ده‌ها تن کشته شدند.

گفته می شود دو گروه تروریستی تحریر الشام و جندالاقصی علیه ارتش آزاد سوریه می‌جنگند؛ چرا که از حمایت غرب برخوردار است. گروه‌های تروریستی پیشتر به مواضع ارتش آزاد سوریه به دلیل ارسال نمایندگانش به مذاکرات آستانه پایتخت قزاقستان برای تثبیت آتش‌بش، حمله کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما
پربیننده ها