خاطره پدر شهیدان نقدی از جبهه:

سردار اوصانلو اجازه نداد در عملیات کربلای 4 شرکت کنم

پدر شهیدان نقدی گفت: شب عملیات کربلای 4، اصغر را ملاقات کردم و به او گفتم که مادرت مرا فرستاده تا تو را پیشش ببرم، جوابی نداد، دوباره تکرار کردم، برگشت و گفت اینها همه پدر و مادر دارند.
کد خبر: ۲۲۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸ - 18February 2017

به گزارش دفاع پرس از زنجان، محمد علی نقدی در مراسم شب خاطره غواصان دریا دل استان زنجان، اظهار داشت: خاطرات را باید سرداران بزرگ از شهدای غواص بیان کنند.

وی با بیان اینکه چند ماهی در جبهه حضور داشتم، گفت: مادر فرزندان بی تابی می کرد و قرار بود اصغر را برای دیدار مادر بیآورم.

پدر شهیدان نقدی افزود: من به سپاه رفتم و گفتم که باید جبهه بروم، کلامی و اصغر گنج خانلو نیز با من به اهواز آمدند، در آن زمان، غواص ها برای عملیات آماده می شدند.

نقدی ادامه داد: در آن زمان، حاج اصغر مداحی می کرد و کلامی نیز لباس های رزمندگان را تعمیر می کرد، پرویز تفریشی نیز مرشد بود و هر روز یک ساعت ورزش برای رزمندگان انجام می شد.

وی با بیان اینکه برای حضور در عملیات کربلای 4، به سردار اوصانلو گفتم اجازه بدهید منهم بروم، افزود: سردار گفت اصغر در جبهه حضور دارد و نیازی نیست شما هم باشید.

وی گفت: پس از اینکه رزمندگان رفتند، هواپیماهای عراقی منطقه را بمباران می کردند، شب منتظر بودم تا رزمندگان بر گردند، وقتی برگشتند متوجه شدم که عملیات کربلای 4 موفقیت آمیز نبوده است.

نقدی ادامه داد: شب اصغر را ملاقات کردم و به او گفتم که مادرت مرا فرستاده تا تو را پیشش ببرم، جوابی نداد، دوباره تکرار کردم، برگشت و گفت اینها همه پدر و مادر دارند.

وی با اشاره به اینکه پس از کربلای 4، عملیات کربلای 5 انجام شد و در این عملیات اصغر فرزندم شهید شد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار