چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال- 31/ در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان شد؛

ابراز علاقه «بهمنی» برای حضور در جمع مدافعان حرم/ یادواره‌های «شهدای مدافع حرم» پُر رونق‌ترین محافل هیئت‌های مذهبی است

مداح اهل‌بیت‌ (ع) با بیان اینکه یادواره‌های «شهدای مدافع حرم» پُر رونق‌ترین محافل هیئت‌های مذهبی است، گفت:‌ خیلی تلاش کردم به سوریه بروم، اما مقدماتش فراهم نشد، اگر شرایط فراهم شود به سوریه می‌روم.
کد خبر: ۲۲۷۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ - 20February 2017
شرایط فراهم شود در سوریه کنار مدافعان حرم حضور خواهم یافت
روح‌الله بهمنی مداح اهل‌بیت (علیهم السلام) در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس با بیان اینکه در حال حاضر بحث مدافعان حرم بین مردم جا افتاده است، اظهار داشت:‌ این در حالی است که قبلا رزمندگان مدافعان حرم خیلی گمنام بودند. شهدای مدافع در رسته خاصی نبودند؛ برخی از مدافعان حرم از بطن همین هیئات مذهبی رفته‌اند؛ البته از بچه‌های سازمانی و آموزش دیده نیز بودند.

وی با اشاره به اینکه نگاه مردم به مدافعان حرم تغییر کرده است، گفت: تلاش می‌کنیم، در اکثر مداحی خود رزمندگان دفاع مقدس را با اصحاب امام حسین(ع) مقارن کنیم؛ از این رو مراسم‌هایی در هیئت‌ها تحت عنوان بزرگداشت شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس برگزار می‌کنیم. 

مداح اهل‌بیت (علیهم السلام) تصریح کرد:‌ شهدا از ما توقع ندارند که از آنها تجلیل کنیم، آنها برای دل و اعتقاد خود رفته‌اند. کسی که ارزش جهاد شهدا را باید بفهمد، می‌فهمد. وجدانی که آگاه و بیدار نباشد، متوجه نمی شود؛ چون ته ذهنش غباری است که مانع آن می‌شود.

وی با بیان اینکه امنیت حاکم بر کشورمان به برکت خون شهداست، بیان داشت: دشمن همیشه تلاش می‌کند حقایق را کتمان کند؛ اما وجدان بیدار تحقیق و تفحص می‌کند و می‌فهمد حقیقت چیست؟ ما باید با دشمنان با تمام امکانات و ابزاری که در دست داریم مبارزه کنیم و حقانیت شیعه و شهدای مدافع حرم را اثبات کنیم.

بهمنی در پایان تاکید کرد:‌ خیلی تلاش کردم به سوریه بروم؛ اما مقدماتش فراهم نشد، اگر شرایط فراهم شود به سوریه خواهم رفت و در کنار مدافعان حرم حضور خواهم یافت.
 
انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها