فرمانده سابق دانشکده افسری دانشگاه امام حسین (ع):

مظلومیت و اوج ایثار دو ویژگی غواصان دریا دل بود

فرمانده سابق دانشکده افسری دانشگاه امام حسین (ع) گفت: مظلومیت و اوج ایثار دو ویژگی غواصان دریا دل بود که رزمندگان زنجانی به این دو ویژگی مجهز بودند و در عملیات ها درخشیدند.
کد خبر: ۲۲۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲ - 18February 2017

به گزارش دفاع پرس از زنجان، سردار منصور عزتی در مراسم شب خاطره غواصان دریا دل استان زنجان، اظهار داشت: در عملیات های بزرگ دوران دفاع مقدس، دلیر مردی ها، نیک اندیشی و بردباری های رزمندگان زنجانی موجب شد تا این شهر به عنوان شهر غواصان دریا دل مشهور شود. 

وی با بیان اینکه ایثار عنصر محوری دفاع مقدس بود، افزود: همین عنصر قیام حضرت سید الشهدا(ع) را جهانی کرد. 

عزتی خاطرنشان کرد: برای نگهداشت اعتقاد، ایمان، ناموس، امکانات مادی و معنوی نظام اسلامی که دشمن آن را نشانه رفته بود، فداکاری لازم بود که رزمندگان از جان خود گذشتند تا حفظ شود.

وی با بیان اینکه رزمندگان از زندگی، خانواده و علاقه مندی ها گذشتند تا ایران اسلامی آزاد باشد، افزود: باید فداکاری باشد تا بتوان از همه چیز گذشته و با انتخاب درست سنگر جبهه را انتخاب و تا پایان جان، پای اهداف ایستاد.

فرمانده سابق دانشکده افسری دانشگاه امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: مظلومیت و اوج ایثار دو ویژگی غواصان دریا دل بود که رزمندگان زنجانی به این دو ویژگی مجهز بودند و در عملیات ها درخشیدند.

 سردار عزتی با بیان اینکه ارتش عراق مجهز و مقاومت بسیاری داشت و این امر موجب می شد تا عملیات های پیچیده از سوی ایران انجام شود، گفت: در این زمینه غواصان توانستند نقش ویژه ای را ایفا کنند.

 وی با اشاره به اینکه غواصان مجهز به دو عنصر فداکاری و مظلومیت بودند، افزود: شهدا و افرادی که میدان و تریبون به آنها داده نمی شود، نقش تاثیرگذاری در عملیات ها داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها