معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه:

امنیت کامل در مرزهای کشور حاکم است

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به یاری خداوند و تلاش رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور و قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه مرزهای کشور امروز در امنیت است.
کد خبر: ۲۲۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ - 18February 2017

به گزارش دفاع پرس از زنجان، سردار علی اکبر پورجمشیدیان در حاشیه مراسم شب خاطره غواصان دریادل که در حسینیه عاشقان ثارالله زنجان برگزار شد در جمع خبرنگاران استان زنجان، اظهار داشت: به یاری خداوند و تلاش رزمندگان مرزهای کشور امروز در امنیت است.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی سپاه در شمالغرب کشور، غرب کشور و جنوب شرق کشور و همچنین شمال شرق کشور با نیروها و یگان‌ها و قرارگاه عملیاتی در اوج عزت و اقتدار امنیت کشور را تامین می‌کنند، گفت: این نیروها امنیت قابل قبول و پایداری را در مرزها و شهرها و روستاهای مرزی ایجاد کرده‌اند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مرزها در کنترل نیروهای ما است، تصریح کرد: سایر مرزهای کشور نیز اساسا مشکلی ندارد.

سردار پورجمشیدیان اضافه کرد: سال‌جاری تلفات قابل توجهی به نیروهایی که قصد ورود و ایجاد ناامنی در جنوب شرق و شمالغرب و غرب کشور وارد شده است.

وی با تاکید بر اینکه گروه‌های تروریستی به واسطه سفارش اربابان خود تلاش می‌کردند تا وارد کشور شده و ناامنی ایجاد کنند، ابراز کرد: این افراد با رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور و قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه درگیر شده و تلفات بسیار سنگینی به آنها وارد کردند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برخی از این گروه‌های تروریستی به کلی نابود شدند، ابراز کرد: با تلاش رزمندگان کسی از این گروه‌های تروریستی نتوانسته وارد کشور شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار