سی‌امین یادواره شهید میرحسینی در زاهدان برگزار شد

سی‌امین یادواره شهید میرحسینی شب گذشته در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ - 18February 2017

به گزارش دفاع پرس از زاهدان، سی‌امین یادواره «شهید حاج قاسم میرحسینی» شب گذشته در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این مراسم، گفت: امشب خدا را شاکر هستیم اولین مراسم بعد از احیای این حسینیه با حضور رزمندگان و مردم استان که عاشق اباعبدالله هستند برگزار می‌شود.

وی افزود: سی سال از شهادت دوست و برادرمان گذشت ولی ما همچنان دلتنگ او هستیم؛ شهادت او غم را در قلب عشاق و مجاهدین نهادینه کرد.

سردار معروفی با بیان اینکه هر مراسم برای شهدا باید با معرفی الگو همراه باشد، عنوان کرد: قطعا شهید میرحسینی به این مراسم نیاز ندارد چرا که او در بهشت است اما ما که جامانده هستیم نیازمندیم تا دل خود را به آنها بسپاریم و خداوند را با او قسم دهیم که راه هدایت و سعادت را بر ماهموار کند.

وی ادامه داد: ما نیاز به یادواره های شهدا داریم؛ این مراسمات برای بزرگداشت فتوحاتانقلاب است و مهم است که در این دنیای پر گردوغبار شهدا را سرمنشأ حیات خود قرار دهیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان شهید میرحسینی را یک الگوی تمام عیار خواند و اظهار داشت: شهید میرحسینی نه برای این استان بلکه برای همه الگو است؛ چون او با خدا معامله کرد؛ او می‌تواند مرکز وحدت برای اقوام و مذاهب باشد.

وی اضافه کرد: میرحسینی جهاد کبیر را در خود نهادینه کرده بود؛ از این رو ما اگر میرحسینی شویم، می‌توانیم انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم.

سردار معروفی با تأکید بر اینکه انقلابی ماندن مهمتر از انقلابی شدن است، بیان کرد: من با شناختی که از میرحسینی دارم شک ندارم که اگر او اکنون حضور داشت، بر ادامه راه امام و ولایت اصرار می‌کرد و دست رد به سینه دشمن می‌زد، اگر او بود فریاد می زد که مراقب ارزش‌های انقلاب باشید و تأکید می‌کرد که نگاهتان را به مردم و توانمدی داخلی و روحیه جهادی معطوف کنید.

وی ابراز داشت: او فردی از روستای جزینک سیستان بود اما جریانی از انقلاب بود؛ به همین علت باید تفکر او را گسترش داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار