فتحی زاده عنوان کرد؛

مسئولیت‌پذیری دغدغه اصلی مدیران و فرماندهان ناجا

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه فرماندهان باید دغدغه مسئولیت داشته باشند، گفت: کادرسازی توام با تخصص می‌بایست در اولویت کار فرماندهان و مسئولان انتظامی قرار گیرد.
کد خبر: ۲۲۷۷۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ - 18February 2017
مسئولیت پذیری دغدغه اصلی مدیران و فرماندهان ناجابه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محسن فتحی زاده» جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در همایش کوپ‌های پلیس غرب استان تهران با تسلیت ایام فاطمیه و مدد از خدا جهت ادامه مسیر اهل بیت علیهم السلام، بیان داشت:  تهدیدات امنیتی مهم هستند و دشمنان نظام در حال بررسی لطمه زدن به نقاط کلیدی کشورند و بایستی در ارائه خدمات و برقراری ارتباط با مردم از فرصت‌های موجود در راستای جلب رضایت مردم بهره گرفته شود؛ به تعبیر فرمانده معظم کل قوا، نیروی انتظامی می‌تواند با ارائه خدمات مضاعف به مردم باعث افزایش رضایتمندی شهروندان از نظام باشد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: نیروی انتظامی در نوک پیکان ارتباط با مردم قرار دارد و به دنبال کسب رضایتمندی مردم در گرو خدمات فرماندهان و روسای کلانتری‌ها و مسئولان انتظامی است که باید قدر این مهم را بدانیم.

وی در ادامه از کلانتری‌ها و پلیس راهور به عنوان دو بخش اثرگذار در ناجا یاد کرد و گفت: رسیدگی به مشکلات کلانتری‌ها از مهمترین وظایف مسئولان در ناجاست و رصد عملکرد آنها از سوی تمامی دستگاه‌های نظارتی صورت می‌گیرد لذا ما به عنوان متولیان امر باید به گونه‌ای عمل کنیم که حس رضایتمندی در مردم ایجاد شود.

سردار فتحی زاده بیان داشت: شاید بعضا نتوانیم در آن واحد برای ارباب رجوع کاری انجام بدهیم لیکن اگر برخورد ما به گونه‌ای باشد که شهروندان تکریم را حس کنند این خود موجبات افزایش رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت.

این مقام ارشد انتظامی گفت: فرماندهان باید دغدغه مسئولیت داشته باشند چرا که ما امانتدار هستیم و فردای قیامت باید پاسخگوی عملکرد خود باشیم، همچنین کادرسازی توام با تخصص می‌بایست در اولویت کار فرماندهان و مسئولان انتظامی قرار گیرد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به ضرورت تکریم ارباب رجوع و برخورد شایسته با مردم بیان داشت: اگر نمی‌توانیم کاری برای مردم انجام دهیم لااقل تکریمشان می‌تواند بخشی از آلام آنان را بکاهد.

وی در ادامه، مناطق حاشیه استان تهران را بارانداز بسیاری از اتفاقات دانست و تاکید کرد: با وجود زمینه بالای وقوع جرم، بایستی کاهش جرایم در دستور کار پلیس قرار گیرد.

سردار فتحی زاده با اشاره به تلاش مسئولان ناجا برای رفع مشکلات معیشتی کارکنان گفت: امیدواریم تا 6 ماهه اول سال آینده بسیاری از مشکلات حل شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات خوب انجام شده در بحث هوشمندسازی پلیس در فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، این فرماندهی می‌تواند الگوی مدیریتی خوبی برای سایر فرماندهی انتظامی استان‌ها باشد.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار