فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد

راه‌اندازی قرارگاه عملیاتی عمار در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: به زودی قرارگاه عملیاتی عمار با ارگان‌های تکاوری در جنوب سیستان و بلوچستان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۲۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱ - 30June 2014

راه‌اندازی قرارگاه عملیاتی عمار در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان امروز در نخستین نشست رسانهای با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: بهزودی قرارگاه عملیاتی عمار با ارگانهای تکاوری با هدف تامین امنیت لازم در جنوب استان سیستان و بلوچستان و برای ایجاد امنیت پایدار در شهرهای جنوبی استان راهاندازی میشود.

وی افزود: کار تشکیل، استقرار و تامین نیروی مورد نیاز این قرارگاه در حال رایزنی و تامین است و در آینده نزدیک مورد بهرهبرداری قرار میگیرد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در مرحله نخست این قرارگاه، 6 گردان شامل یگانهای عملیاتی و تکاوری در اختیار این قرارگاه قرار میگیرد تا به وظیفه خود در منطقه جنوب استان جامه عمل بپوشانند.

رحیمی تصریح کرد: مسئله امنیت استان و همچنین فراهم کردن زمینههای لازم برای این مهم به گونهای که درخور شأن و منزلت مردم استان باشد مورد تاکید بوده و با توجه به پروژههای عظیمی که از سوی دولت در استان در حال انجام است، پلیس خود را موظف به تامین امنیت میداند.

وی اضافه کرد: به منظور ارتقای فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان در ابعاد مختلف، اقدامات لازم در قالب ارائه و کار کارشناسی تا نیمه ماه مبارک رمضان به تهران ارسال و پس از دفاع و تایید فرمانده ناجا، تصمیم نهایی در این زمینه اتخاذ خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار