رئیس پلیس فتا غرب تهران:

پلیس فتا اجازه نمی‌دهد که فضای مجازی حیاط خلوت بزهکاران مواد مخدر شود

رییس پلیس فتای غرب استان تهران گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد، فضای مجازی به حیاط خلوت بزهکاران مواد مخدر تبدیل شود.
کد خبر: ۲۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳ - 30June 2014

پلیس فتا اجازه نمی‌دهد که فضای مجازی حیاط خلوت بزهکاران مواد مخدر شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ «اصغر باقریان»  رییس پلیس فتا (پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی) غرب استان تهران  در کارگاهی که بهمناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر(پنجم تا دوازدهم تیر) برگزار شد، با اشاره به فعالیت چندین میلیون صفحه، سایت و وبلاگ ترویج و فروش مواد مخدر در سراسر دنیا افزود: پلیس فتا تمام تلاش خود را جهت مقابله با چنین فعالیت هایی به کار خواهد بست.

وی تصریح کرد: با توجه به حجم وسیع استفاده اقشار مختلف جامعه از بسترهای ایجاد شده در فضای مجازی، متاسفانه بزهکاران نیز جذب این فضا شده و در اقصینقاط دنیا، عدهای بهدنبال سوءاستفاده از فعالیت گسترده مردم در فضای مجازی، جهت انجام انواع فعالیتهای مجرمانه خود هستند.
 
رییس پلیس فتا ادامه داد: در این میان بزهکاران حوزه مواد مخدر نیز از سایر هم مسلکان خود در سوءاستفاده از فضای مجازی عقب نمانده و اقدام به تاسیس سایتهایی برای تبلیغ، ترویج و فروش این مواد افیونی کردهاند و حتی برخی از این سایت ها اقدام به آموزش چگونگی ساخت مواد مخدر در آشپزخانه منازل می کنند. 
 
باقریان گفت: از این رو پلیس فتا با تمام توان در مقابل فعالیت چنین سایتهایی ایستاده و برای مقابله با عوامل ایجاد چنین صفحاتی، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار