با حضور فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء؛

نخستین یادواره 15 شهید کوی رضوان سمنان برگزار شد

اولین یادواره 15 شهید کوی رضوان سمنان در مسجدالرضای شهرستان سمنان با حضور حسین یکتا فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ - 18February 2017

به گزارش دفاع پرس از سمنان، اولین یادواره 15 شهید کوی رضوان سمنان در مسجدالرضای شهرستان سمنان با حضور حسین یکتا فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء برگزار شد.

در این یادواره پس از پخش کلیپ مصاحبه با مادران معزز شهدا، حسین یکتا بیان کرد: شما به دعوت شهدا اینجا هستید و حضور شما در این مراسم بی حکمت نیست.

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء خاطرنشان کرد: اینکه راهیان نور، یادواره و مراسم های تشییع شهدا می رویم همگی تنها دعوت شهدا هستند؛ دعوتی بدون فرستادن کارت دعوت انجام می شود.

وی افزود: این دقایقی که شما در مراسم شهدا نشسته اید را دقایقی بهشتی بدانید که قسمت هر کسی نمی شود؛ شهدا انسان های شریف و والامقامی بودند و هستند.

یکتا خاطرنشان کرد: حاکمیت شهدا بر دل ها شروع شده است؛ جوانان امروز با دل خود در اردوی راهیان نور شرکت می کنند؛ جوانانی که تیپ و ظاهرشان به این راه نمی خورد با ورود به این مناطق تغییر کردند.

وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی تنها نیست و اگر دشمن قصد نگاه چپ به ایران را کند ملت مسلمان سراسر جهان ما را حمایت می کنند؛ در چند سال اخیر جوانان مسلمان حتی از کشورهای اروپایی به مناطق جنگی ما می آیند؛ این به معنای ان است که شهدا زنده اند و بر دل ها حاکمیت می کنند.

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء افزود: خون شهدا اثر کرده است و نام ان ها در سراسر جهان می چرخد؛ جوانان امروز از نسل همان شهدا هستند و تنها باید به آن ها راه درست را نشان دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار