پلیس راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راههای کشور را اعلام کرد

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های مواصلاتی کشور امروز (شنبه 30 بهمن 95) را اعلام کرد.
کد خبر: ۲۲۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ - 18February 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، برابر گزارش‌های دریافتی در استانهای اصفهان و خراسان رضوی ( اکثرمحورها)، استان سمنان (محورسمنان به تهران)، استان گلستان (محدوده جنگل گلستان و توسکستان) و خراسان جنوبی (محورزیرکوه و قاین) بارش برف اعلام شده است.

همچنین براساس آخرین گزارش های دریافتی از استان سیستان وبلوچستان (اکثر محورها) بارش باران گزارش شده است.

براساس اعلام پلیس راهور در استان خراسان رضوی (اکثرمحورها)، اردبیل(محورخلخال اسالم)، کردستان (محوربانه به سقز)، زنجان (محور دندی به زنجان )،گلستان(توسکستان وجنگل گلستان) و کرمانشاه(محور روانسر به جوانرود) دارای کولاک و یخ زدگی گزارش شده و تردد با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

بنابراین گزارش، محور کرج به چالوس روزهای شنبه، یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 20:00 تا 05:30 روز بعد تا تاریخ 20 اسفند 95(به علت ایمن سازی تونل امیرکبیر) مسدود اعلام شده است.

همچنین بنا بر اعلام پلیس راهنمایی رانندگی نیروی انتظامی محورهای مواصلاتی زیر در استان های تهران و البرز، محور شمشک به دیزین، استان های گیلان، محور پونل به خلخال، فومن به سراوان، سیاهکل به دیلمان، سیاهکل به سنگر، آزادراه قزوین به رشت، سنکسر به کوچصفهان، محور اولنگ به شاهرود در استان گلستان و سمنان، استان های کردستان و کرمانشاه، محور سرو آباد به پاوه و جنوب استان سیستان و بلوچستان، محور چاهان به زرآباد نیز مسدود است.

همچنین در استان کهگیلویه و بویراحمد، سی سخت به پادنا،استان هرمزگان، محور بندر لنگه به بندرعباس، بستک به مهران به خمیر، حاجی آباد به وکیل آباد، باغات به وکیل آباد و لنگه به بستک،استان کردستان، محورهای سقز به مریوان و محور فرعی دهگلان به حسین آباد، استان بوشهر، محور روستایی درودگاه به پل درودگاه و چاه پیر، طاهری به جم، درودگاه به سعد آباد، بوشهربه خورموج، خورموج به کنگان، بوشهر به برازجان نیز مسدود گزارش شده است.

براساس اعلام پلیس راهور ناجا استان فارس شمال، محور شیراز به جهرم،استان زنجان، محور تهم به چورزق، باند جنوبی زنجان به قزوین، دندی به تخت سلیمان، زنجان به دندی،استان چهارمحال و بختیاری، محور کوهرنگ به مسجد سلیمان (گردنه های چری و شاه منصوری)،استان خراسان رضوی تایباد به تربت جام، استان خراسان جنوبی، محور شوشود به بیرجند و محور بم به کرمان نیز مسدود اعلام شده است.

همچنین براساس اعلام پلیس راهور ناجا ممنوعیت عبور تریلی در تمامی محورهای استان گیلان به علت لغزندگی جاده تا اطلاع ثانوی وجود دارد.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار