در مراسمی؛

سرپرستان جدید پلیس راهور و پلیس راه استان ایلام معرفی شدند

با حضور فرمانده انتظامی استان ایلام سرپرستان جدید پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه این استان معرفی شدند.
کد خبر: ۲۲۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰ - 19February 2017

به گزارش دفاع پرس از ایلام، سرهنگ محسن ناصری و سرهنگ رضا همتی زاده در آیینی که با حضور فرمانده انتظامی استان ایلام برگزار شد به ترتیب به عنوان سرپرستان جدید پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه این استان معرفی شدند.

این مراسم با حضور سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام برگزار شد و سرپرستان 2 رده تخصصی پلیس استان ایلام معرفی و منصوب شدند.

در این مراسم با تقدیر از تلاش های سرهنگ نورالله خادم، سرهنگ محسن ناصری به عنوان سرپرست جدید پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام معرفی شد.

همچنین سرهنگ رضا همتی زاده نیز به عنوان سرپرست جدید پلیس راه انتظامی استان ایلام معرفی و از تلاش های سرهنگ محسن ناصری در این سمت قدردانی شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام در مراسم تکریم و معارفه روسای پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه استان ایلام اظهار کرد: کاهش تصادفات و پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی از اولویت های نیروی انتظامی در استان است که امسال با تلاش های خوبی که صورت گرفت در این بخش ها کاهش داشته ایم.

سردار نورعلی یاری گفت: با وجود کوهستانی بودن جاده ها و غیراستاندارد بودن آنها و تردد صدها هزار زائر در ایام منتهی به اربعین حسینی، کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی به خوبی در جاده های ارتباطی این استان مشهود است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار