صباغیان در موافقت با استیضاح آخوندی:

فرهنگ عذرخواهی در مسئولان کشور نهادینه شود

نماینده مردم بافق گفت: فرهنگ عذرخواهی و پذیرش مسئولیت در میان مسئولان نهادینه شود.
کد خبر: ۲۲۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ - 19February 2017
فرهنگ عذرخواهی در مسئولان کشور نهادینه شود

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی از متقاضیان استیضاح وزیر راه و شهرسازی، اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی وزیری توانمند و صاحب ایده است و با توجه به حجم کاری وی به ایشان نمره قابل قبولی می‌دهم.

وی افزود: علت امضا استیضاح وزیر راه از سوی بنده بیشتر به علت برخورد قطار مسافربری تبریز مشهد که در سمنان رخ داد، می‌باشد.

نماینده مردم بافق در مجلس تصریح کرد: یکی از بزرگ‌ترین ضعف‌های مدیریتی که در کشور ما وجود دارد این است که اصولا در این‌گونه حوادث افراد رده پایین مقصر شناخته می‌شوند و بعضا تنبیه می‌شوند و مسئولان ارشد که در راس حوزه اجرایی می‌باشند از پاسخگویی مصون بوده و در حاشیه امن قرار می‌گیرند.

نماینده مردم بافق در مجلس با بیان اینکه تا زمانی که تفکر عذر خواهی از مردم و مقصر دانستن مسئولان رده بالا که امری عقلانی، اخلاقی و قانونی است عمل نشود مطمئن باشید به جایی نخواهیم رسید و مشکلات و گرفتاری‌ها مرتفع نخواهد شد، گفت: اگر ما به این درجه از احساس مسئولیت در کارمان که در این گونه موارد نه تنها وزیر بلکه شخص رئیس‌جمهور را مورد استیضاح و پاسخگویی قرار می‌دادیم به راحتی بسیاری از مشکلات در کشور ساماندهی می‌شد.

صباغیان در ادامه نطق خود خاطرنشان کرد: اگر مسئولان ارشد قوه مجریه می‌دانستند در قبال افزایش اعتیاد، طلاق، آلودگی هوا، حقوق‌های نجومی، املاک نجومی و تخریب پلاسکو باید خودشان پاسخگو باشند و به حداقل خواسته عمومی که همان استعفا و برکناری است تمکین می‌کردند جامعه ما روزگار بهتری داشت.

وی در پایان نطق خود تصریح کرد: امیدوارم با نهادینه شدن فرهنگ عذرخواهی و پذیرش مسئولیت در برابر هر نوع کوتاهی در زیر مجموعه خود موجبات عملکرد بهتر دستگاه‌ها را با نظارت قوی‌تر و مستمر فراهم شود.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار