به همراه تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم «مهدی حیدری»؛

همایش فرهنگی بصیرتی کارکنان و خانواده‌های نمایندگی ولی فقیه در سپاه برگزار شد

همایش فرهنگی بصیرتی کارکنان و خانواده‌های نمایندگی ولی فقیه در سپاه در مجتمع فرهنگی کوثر ولایت برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹ - 19February 2017
همایش فرهنگی بصیرتی کارکنان و خانواده‌های نمایندگی ولی فقیه در سپاه برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، همایش فرهنگی بصیرتی کارکنان و خانواده‌های نمایندگی ولی فقیه در سپاه به همت معاونت نیروی انسانی نمایندگی و با حضور بیش از 1250 نفر از کارکنان و خانواده‌ها در مجتمع فرهنگی کوثر ولایت برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین آزادی خواه، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در این  همایش با اشاره به حضور پرشور ملت در راهپیمایی 22 بهمن ماه از این حضور میلیونی به عنوان «ثروت معنوی» یاد کرد و گفت: ملت سرافراز ایران اسلامی با حضور چشمگیر خود در این راهپیمایی بار دیگر پیمان خود را با اصول و آرمان‌های انقلاب، با روحیه انقلابی تجدید کرده و باعث یاس و ناامیدی دشمن شدند.

وی افزود: یکدستی، یکپارچگی و همگرایی مردم در حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی قابل تحسین و تقدیر است.

حجت الاسلام و المسلمین آزادی خواه در ادامه با تاکید بر اینکه پرداختن به اولویت‌های آسیب پذیر، آسیب‌های ما را در برابر تهدیدات به حداقل می‌رساند، گفت: از منظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موضوع اقتصاد برای کشور ما یک اولویت است و بنابراین ما نباید تنها در حوزه علم متوقف شده و باید وارد صحنه عمل شویم.

وی نگهداشت خانواده در تراز اسلامی را از مباحث مورد تاکید رهبر معظم انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر استانداردهای خانواده اسلامی در جای جای جامعه بیان شود جامعه در برابر تهدیدات و هجمه‌های گسترده دشمنان واکسینه خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری از اساتید اخلاق سخنران دیگر این همایش بود که با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) پیرامون موضوع تحکیم خانواده اظهار کرد: امام راحل فرمودند «اگر خانواده متزلزل شود به طور قطع جامعه هم متزلزل می‌شود و اگر خانواده مستحکم باشد جامعه نیز مستحکم می‌شود». این بیانگر نقش مهم و تعیین کننده خانواده در شکل گیری جوامع است.

وی با اشاره به عوامل تحکیم خانواده اظهار کرد: شناخت، نظم و برنامه ریزی، اعتماد متقابل صمیمت و ابراز محبت و گذشت مهمترین عوامل استحکام خانواده از منظر دین می‌باشد و افراد همچنان که نسبت به کار خود مسئولند، در قبال خانواده نیز مسئول بوده و رسالت خطیر و مهمی را در این خصوص برعهده دارند.

در بخش دیگری از همایش فرهنگی بصیرتی کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه از خانواده شهید «مهدی حیدری» از شهدای مدافع حرم مجموعه نمایندگی تجلیل به عمل آمد.

همچنین 6 نفر از برگزیدگان مسابقات حفظ و قرائت خانواده کارکنان در این مراسم با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شدند.

تجلیل از برگزیدگان مسابقه حضوری، برگزاری نمایشگاه کتاب، توزیع بسته‌های فرهنگی و برنامه‌های متنوع تفریحی، آموزشی و مذهبی برای فرزندان در سنین مختلف از دیگر بخش‌های همایش فرهنگی بصیرتی کارکنان و خانواده‌های نمایندگی ولی فقیه در سپاه بود.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها