با حضور بیش از 500 شرکت کننده؛

سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کارکنان سپاه برگزار شد

سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن پایوران و سربازان سپاه با حضور برگزیدگان رده‌ها و نیروها برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۷۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲ - 19February 2017
سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کارکنان سپاه برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن پایوران و سربازان سپاه که از روز گذشته آغاز شده، تا فردا دوم اسفند ادامه دارد.
 
این مسابقات که فردا و با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان می‌دهد، به میزبانی ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار می‌شود و برگزیدگان این مسابقات به رقابت‌های کشوری کارکنان نیروهای مسلح که سال آینده برگزار خواهد شد، ‌راه می‌یابند.

در این دوره از مسابقات 551 شرکت‌کننده در رشته‌های حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 15 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل قرآن،‌ قرائت تحقیق، ‌قرائت ترتیل، اذان، مفاهیم سطح یک و مفاهیم سطح دو رقابت خواهند کرد.

از جمله داوران این دوره از مسابقات که متشکل از داوران بین‌المللی،‌ کشوری و داخلی سپاه است می‌توان به امیر آقایی، علی‌اکبر ملک‌شاهی، حسن ربیعیان، محمدحسین سعیدیان، سعید رحمانی، حجت‌الاسلام محمدجواد موسوی‌درچه‌ای، سعید زکی‌لو، محمد بنیادی، حسینعلی شریف، بهروز یاریگل، محمدرضا پورزرگری، ایردی، ادریسیان، متولی، رضایی، محمدنژاد و میریحیی اشاره کرد.

مراحل نیمه نهایی این مسابقات در ماه‌های گذشته برگزار شده و برگزیدگان آن رقابت‌ها به مرحله نهایی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن پایوران و سربازان سپاه راه یافته‌اند.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار