اسحاقی:

انجمن‌های حوزه شعر اردبیل منجر به شکوفایی استعدادهای جوانان شده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به نقش شعر و تأثیر آن در فرهنگ جامعه گفت: فعالیت‌های انجمن‌های حوزه شعر استان منجر به شکوفایی استعدادهای جوانان شده است که انتظار می‌رود چنین فعالیت‌هایی در راستای توسعه فرهنگی و ادبی اردبیل توسعه و گسترش یابد.
کد خبر: ۲۲۷۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ - 19February 2017

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، سیدناصر اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در نشست با جمعی از شعرای استان اردبیل اظهار داشت: انجمن‌های فعالی در حوزه شعر استان اردبیل فعالیت می‌کنند که تلاش می‌کنیم فعالیتها و اقدامات این انجمن‌ها را توسعه و گسترش دهیم.

وی با اشاره به نقش شعر و تاثیر آن در فرهنگ جامعه گفت: فعالیتهای انجمنهای حوزه شعر استان منجر به شکوفایی استعدادهای جوانان شده است که انتظار می‌رود چنین فعالیتهای در راستای توسعه فرهنگی و ادبی اردبیل توسعه و گسترش یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با قدردانی از شورای شعر استان به خاطر ساماندهی انجمنهای شعر افزود: رسالت شعر هم در سبکهای قدیمی و هم در سبکهای جدید تنها یک چیز است و آن تعالی روحی و روانی جامعه و ارتقای آن است.

اسحاقی با بیان اینکه شاعر باید همیشه پایبند به رسالت شعری و قلم خود باشد، تصریح کرد: نفوذ و تاثیرگذاری شعر در جامعه به ویژه در میان اهل ادبیات به حدی است که گاهی منجر به ایجاد تغییرهای بزرگ می‌شود که این تغییرات زمینه‌ساز تعالی و توسعه جامعه می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با تاکید بر اینکه سعی کردیم مشکل‌های شاعران را در شورای شعر استان بررسی و حل و فصل کنیم، بیان کرد: تشکیل شورای شعر استان به یقین برای انجمنهای شعر مفید و مثمر ثمر خواهد بود و باید سعی کنیم از ظرفیتهای این شورا نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار