نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل:

جذب خیران برای توسعه فضاهای آموزشی استان اردبیل افزایش یابد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت:‌ در راستای تکمیل و تجهیز فضاهای آموزشی و مدارس نیمه‌تمام استان اردبیل انتظار می‌رود که خیران فعالیت گسترده‌تری داشته‌ باشند.
کد خبر: ۲۲۷۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ - 19February 2017

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیر آموزش و پرورش مشگین‌شهر و اعضای مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان در اردبیل اظهار داشت: تلاش مسئولان و اعضای مجمع خیران مدرسه‌ساز استان در راستای تکمیل و تجهیز فضاهای آموزشی و مدارس استان شایسته قدردانی است.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر توسعه و گسترش فعالیتهای خیران در حوزه مدرسه‌سازی افزود: باید تلاش شود تا زمینه برای جلب و جذب هر چه بیشتر خیران به حوزه مدرسه‌سازی فراهم شود تا از این طریق بتوان کمبودهای موجود در حوزه آموزش و پرورش و فضاهای آموزشی را برطرف کرد.

وی با اشاره به ظرفیت بسیار بالای علمی مشگین‌شهر بیان کرد: با توجه به این ظرفیتها باید زمینه‌ای فراهم شود تا بتوان با بهره‌مندی از توانمندیهای شهرستان زمینه برای رشد و توسعه علمی در این منطقه فراهم شود تا این امر زمینه‌ساز رفع نیازمندیهای شهرستان مشگین‌شهر شود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با تاکید بر بر پیگیری و حل مشکلات فضای آموزشی شهرستان به ویژه فضاهای نیمه تمام مسکن مهر, شهدای فرهنگیان و فضای آموزشی نصرآباد که در اختیار دانشکده کشاورزی است، تصریح کرد: انتظار می‌رود در این زمینه پیگیری لازم انجام شود تا شاهد تکمیل این پروژه‌ها در این شهرستان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این دیدار با بیان اینکه تنها 10درصد مدارس کشور در نوبت عصربرگزار می‌شود، گفت: در استان اردبیل 28 درصد مدارس در نوبت عصر دایر است و این در حالی است که در مشگین‌شهر این رقم  50 درصد است و این مسئله در کیفیت تحصیلی دانش‌آموزان تاثیر بالایی دارد.

احمد ناصری افزود: با توجه به  تلاشهایی که در شورای آموزش وپرورش استان انجام می شود، امیدواریم در شهرهای پرجمعیت استان به ویژه مشگین‌شهر, پارس‌آباد و ناحیه یک اردبیل که بیشترین دانش آموزان نوبت عصر در این سه منطقه مشغول تحصیل هستند، به‌زودی پروژهای نیمه‌تمام تکمیل شوند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار