شریفی در گفت‌و‌گو با دفاع پرس مطرح کرد؛

اقدامات شهرداری تهران در حوزه فضاسازی شهری با موضوع دفاع مقدس

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران اقدامات خوبی در حوزه فضاسازی شهری با موضوع دفاع مقدس نسبت به دیگر شهرها و سال‌های گذشته انجام داده است.
کد خبر: ۲۲۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ - 19February 2017
شهرداری تهران اقدامات خوبی در حوزه فضاسازی شهری با موضوع دفاع مقدس انجام داده است«علیرضا شریفی» مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، در خصوص فضاسازی شهری تهران با موضوع دفاع مقدس، اظهار داشت: شهرداری تهران در حوزه فضاسازی شهری مرتبط با دفاع مقدس و فرهنگ حماسه و ایثار کارهای خوبی انجام داده، که نصب تصاویر و سردیس‌های شهدا و برگزاری مسابقات مختلف با موضوع حماسه و ایثار بخشی از این فعالیت‌هاست. همچنین باغ موزه دفاع مقدس که زیر نظر شهرداری تهران است، در طول ماه ویژه برنامه‌های مختلف هنری و... را با موضوع فرهنگ ایثار و حماسه برگزار می‌کند.
 
وی افزود: همچنین تولیدات هنری این باغ موزه در بخش‌های مختلف شهر جانمایی شده است. لازم به تاکید است که سازمان زیباسازی شهرداری تهران و باغ موزه دفاع مقدس در حوزه فضاسازی شهری مسئولیت دارند که همانطور ذکر شد اقدامات خوبی را نسبت به دیگر شهرها و سال‌های گذشته انجام داده‌اند.
 
شریفی در پاسخ به این سوال که در حوزه ایمن سازی ساختمان‌های تهران چه اقدامات فرهنگی و آموزشی انجام شده است، گفت: همکاران ما در سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در بُعد آموزشی و نظارتی شبانه‌روز فعالیت دارند و به دنبال آگاه سازی مردم در خصوص خطرات احتمالی هستند. به اعتقاد ما مسئولان ساختمان‌های ناایمن خود باید پیش قدم شوند و مشکلات را رفع کنند.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار