سرهنگ آسمند:

دیدار با خانواده شهدا سبب پالایش روح انسان می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: دیدار با خانواده شهدا سبب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.
کد خبر: ۲۲۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹ - 19February 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، مدیرکل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در منزل شهید «بهروز خیره‌دست»، با خانواده وی دیدار کردند.

سرهنگ امیرعباس آسمند هدف از دیدار با خانواده‌های شهدا را ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و الگوگیری از آنها در راه مسیر معنوی زندگی عنوان کرد و اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا میراث گرانبهای انقلاب اسلامی هستند و دیدار با این خانواده‌ها، سبب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

وی تصریح کرد: متانت طبع و روحیه والای پدران و مادران شهدا، همیشه خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شرمنده می‌کند و بر همه ما واجب است تا با این خانواده‌ها دیدار و از آنها دلجویی کنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان بیان کرد: جانفشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان دفاع مقدس، به عنوان اسطوره استقامت، وفاداری و صبر و همچنین شجاعت و دلاوری در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت شده است.

آسمند خاطرنشان کرد: آسایش و آرامش امروز جامعه ما مدیون همین فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان است که پاداش آنها نزد خدا محفوظ خواهد بود.

به گزارش دفاع پرس، شهید «بهروز خیرهدست» از طرف ارتش به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد که پس از رشادت‌های فراوان، در تاریخ 27/2/65 در منطقه عملیاتی مهران به شهادت رسید و در زادگاهش «روستای انارک» از توابع شهرستان بویراحمد به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار