جلسه شورای هماهنگی یادمان شهدای گمنام دانشگاه فنی امیرکبیر برگزار شد

با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی و ریاست دانشگاه فنی امیرکبیر نخستین جلسه شورای هماهنگی یادمان شهدای گمنام تشکیل و هئیت امنای آن نیز معرفی شدند.
کد خبر: ۲۲۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ - 19February 2017

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار مصطفی مشایخی در شورای هماهنگی یادمان های شهدای گمنام دانشگاه فنی امیر کبیر با اشاره به بهره مندی از ظرفیت خیران در خصوص تکمیل یادمان های شهداء اظهار داشت: خوشبختانه خیران با حضور و مشارکت خود در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی نشان دادند که می توانند با فعالیت های خود در ابعاد گوناگون موثر باشند.

وی افزود: ضروری است که از این ظرفیت ها در راستای تکمیل و یا احداث یادمان های شهداء گام برداشته و اقدامات بسیاری انجام دهیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: از آنجایی که این یادمان در مرحله نخست اسکلت بندی است ضرورت که در روند ساخت آن تسریع صورت گیرد.

سرهنگ پاسدار مشایخی با اشاره به ظرفیت فرهنگی و معنوی موجود در یادمان های شهداء گفت: هریک از یادمان های شهداء دارای ظرفیت های فرهنگی و معنوی بسیاری هستند که می توانیم با بهره صحیح از این فضاها و برگزاری برنامه های مذهبی و معنوی همسو با شهداء و ائمه اطهار گامی مهم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداشت.

گقتنی است که در این جلسه هئیت امنای این یادمان معرفی و اهدای حکم نیز صورت گرفت.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار