مدیرکل حوزه استانداری کردستان:

رسانه‌ها نقش مهمی در فرآیند آگاه‌سازی برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان دارند

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کردستان گفت: رسانه ها و شبکه های اجتماعی نقش مهمی در فرآیند آگاهسازی برگزاری کنگره ۵ هزار و ۴۰۰ شهید استان کردستان که سال ۹۷ برگزار خواهد شد، دارند.
کد خبر: ۲۲۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵ - 19February 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «عبدالرضا میقانی»، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کردستان بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کنگره 5400 شهید استان کردستان و نشست هم‌اندیشی مدیران و خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد اظهار داشت: باید از هم‌اکنون تا 15 ماه آینده برای برگزاری کنگره 5 هزار و 400 شهید استان کردستان با استفاده از توان رسانه‌ها و مطبوعات استان بهره برد.

وی گفت: رسانه‌ها و مطبوعات و شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی در فرآیند آگاه‌سازی برگزاری یادواره و کنگره‌های شهدا دارند و باید از نقش رسانه‌های مجازی که در عرصه گوشی‌های تلفن همراه هم می‌توان نقش ارتباط‌گیری برای معرفی و شناساندن مفاخر استان دارند، به کار گیریم.

مشاور و مدیرکل حوزه استانداری کردستان با اشاره به نقش مطبوعات و رسانه‌های نوشتاری در پوشش خبری کنگره 5 هزار و 400 شهید استان، تصریح کرد: بدون شک رسانه‌های نوشتاری استان کردستان از نجیب‌ترین و خوش قلم‌ترین و توانمند‌ترین رسانه‌های کشور هستند و این ظرفیت می‌تواند فرصت خوبی برای این کنگره باشد.

وی گفت: در برگزاری کنگره ملی پیشمرگان کرد مسلمان که در استان کردستان برگزار شد طبیعتاً این کنگره در طراز نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و اهدافی که این کنگره داشت به آن دست پیدا کردیم.

میقانی با اشاره به چاپ 30 جلد کتاب در ارتباط با شهدای استان در کنگره ملی پیشمرگان کرد مسلمان افزود: برگزاری این کنگره نماد یکهزار شهید پیشمرگ کرد مسلمان استان است و همه ما وظیفه داریم خدمتگزار اهداف و آرمانهای شهدا باشیم.

وی با اشاره به فعالیت 68 نمایندگی روزنامه‌های سراسری و هفته نامه، ماهنامه، فصل‌نامه و اخیراً مجوز یک روزنامه در کردستان، 11 پایگاه خبری و خبرگزاری، 40 نشریه در استان، اظهار کرد: در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد برگزاری 5 هزار و 400 شهید استان کمیته تولید محتوا، کمیته رصد، کارگروه رسانه‌های مکتوب و مسئول خبرگزاری‌ها گنجانده شده که امیدواریم همه با هم جهادی‌وار برای برگزاری هر چه باشکوه این کنگره گام برداریم.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها