فرماندار آمل خبر داد؛

تشییع یک شهید گمنام در دانشکده علوم قرآنی آمل

فرماندار آمل گفت: یک شهید گمنام به درخواست دانشکده علوم قرآنی این شهرستان 10 اسفند ماه تشییع و خاک‌سپاری می‌شود.
کد خبر: ۲۲۸۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶ - 19February 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، احمد منفرد فرماندار آمل عصر امروز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم وداع و تشییع پیکر پاک شهید گمنام در این شهرستان، اظهار داشت: تقدیم بیش از یک‌هزار و 40 شهید توسط مردم این شهرستان در ایام دفاع مقدس، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع از مرزهای کشور و حریم اهل بیت نشان از ولایت‌مداری و شهادت‌طلبی مردم این دیار دارد.

وی با اشاره به تقدیم پنجمین شهید مدافع حرم اهل بیت از این شهرستان افزود: طی روزهای گذشته مردم آمل به خوبی پیکر پاک شهید مصطفی زال‌نژاد بر روی دستان خود تشییع کرده و به خاک سپردند.

فرماندار آمل با بیان اینکه یک شهید گمنام به درخواست دانشکده علوم قرآنی این شهرستان 10 اسفند ماه تشییع و خاک‌سپاری می‌شود، تصریح کرد: نشست هماهنگی مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در این شهرستان برای برنامه‌ریزی بهتر و انجام برنامه مدون و منظم برگزار شد.

این مسؤول با اشاره به اینکه پیکر این شهید پس از وداع و تشییع در محوطه دانشکده علوم قرآنی خاکسپاری می‌شود،اضافه کرد: یادمان این شهید با اختصاص اعتبار لازم بر اساس الگوهای ایرانی و اسلامی طراحی شده و احداث می‌شود.

فرماندار آمل با تأکید بر اینکه مردم آمل 9 اسفند ماه بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه سپاه با شهید گمنام وداع می‌کنند، اظهار کرد: مردم آمل همیشه در صحنه بوده و در استکبارستیزی و دشمن‌ستیزی خلق حماسه ششم بهمن را در کارنامه دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار