مدیر بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) خبر داد؛

خدمات‌دهی بسیج سازندگی در همه نقاط محروم استان بوشهر

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: سازمان بسیج سازندگی استان در هر نقطه‌ای که محرومیت وجود داشته باشد حضور دارد.
کد خبر: ۲۲۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ - 20February 2017

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، ذوالفقار عباسی‌فر در نشست با مدیر کل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر، اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی با همه دستگاه‌های اجرایی به عنوان یک سازمان مکمل همکاری می‌کند و تلاش دارد در هر حوزه‌ای که وارد می‌شود از توان علمی، تخصصی و تجربی آن دستگاه استفاده کند.

وی با بیان اینکه همکاری ما با دستگاه‌های اجرایی باعث شده کارهای خوبی تا به امروز انجام بگیرد ابراز کرد: در حوزه دامپزشکی با تفاهمنامه کشوری که منعقد شده بود توانستیم جزو هفت استانی باشیم که در زمینه واکسیناسیون برای بیماری نیوکاسل، طیور استان بوشهر را واکسینه کنیم و توانستیم با استفاده از ظرفیت بسیج در این زمینه این طرح با موفقیت به سرانجام برسد.

عباسی‌فر ادامه داد: سازمان بسیج سازندگی و اداره کل منابع طبیعی یک تعامل دیرینه با هم دارند و متاسفانه نتوانسته‌ایم این تعامل را در راستای حل مشکلات و رفع محرومیت‌ها بیشتر توسعه دهیم.

وی گفت: مجموعه بسیج با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی ایمانی و اعتقادی خود کارها را انجام می‌دهد که یک بخش از کار ما با توجه به شرایط آب و هوایی جنوب کشور در حوزه بیابان‌زدایی، نهال کاری و بذرپاشی است.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در حوزه خدمات رسانی به مناطق محروم می‌توانیم یک همدلی با مجموعه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی در راستای ماموریت خود در حوزه محرومیت زدایی با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) و موسسه قرب کوثر ارتباط خوبی دارد اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی استان در هر نقطه‌ای که محرومیت وجود داشته باشد حضور پیدا خواهد کرد و برای رفع محرومیت تلاش خواهد کرد.

عباسی‌فر با اشاره به موضوع مشکلات استان‌های جنوبی در بحث ریزگردها و آلودگی هوا ابراز داشت: در بحث ریزگردها امروز یک دغدغه ملی وجود دارد و بسیج سازندگی با آگاهی کامل از این دغدغه به مسئله ورود پیدا کرده و نتیجه آن انعقاد یک توافقنامه ملی بین سازمان بسیج سازندگی و سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور بوده است که در راستای همین دغدغه قرار می‌گیرد.

وی افزود: سازمان بسیج سازندگی این آمادگی را دارد که در قالب یک برنامه مدون در حوزه بیابان‌زدایی بر اساس دغدغه‌ای که وجود دارد به مسئله ورود پیدا کند تا در بحث ریزگردها و آلودگی هوا مشکلات به حداقل برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار