کتاب «سیاه دل» رونمایی می‌شود

کتاب «سیاه دل» ترجمه شقایق قندهاری در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۲۲۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ - 20February 2017

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین رونمایی از کتاب «سیاه دل» با حضور مترجم اثر، شهرام اقبال زاده و علی خاکبازان  سه شنبه سوم اسفندماه در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب برگزار می شود.

 «سیاه دل» یک داستان فانتزی ناب، پر کشش و هیجان است که بر کتاب و کتابخوانی توجه ویژه دارد. شخصیت داستان «مگی» دختر شجاعی است که این شجاعت و قدرت را از کتاب خواندن و همذات پنداری با شخصیت‌های داستان‌ها آموخته است. برای او تحمل فراز و فرودهای زندگی بدون کتاب خواندن میسر نیست. پدر مگی که کارش صحافی کتاب است در اثر بلند خواندن کتاب «سیاه دل» یکی از شخصیت‌های منفی آن را زنده می‌کند که موجب مشکلاتی می‌شود. زمانی که پدر و مگی نویسنده را پیدا می‌کنند و او از اعمال این شخصیت با خبر می‌شود، برای از بین بردن او تصمیم به تغییر پایان داستان می‌گیرد. یعنی در واقع خالق اثر تصمیم می‌گیرد مخلوق خبیث و خیانتکار خود را از بین ببرد و این نکته قابل توجه در کتاب است.

 علاقمندان می‌توانند برای حضور در این مراسم ساعت 10:30 صبح به سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفرجنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک 2 مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار