سردار مقیمی:

موفقیت در مقابله با بحران در گرو تعامل و هماهنگی بین سازمان‌های مختلف است

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: به حداقل رساندن خسارات ناشی از بحران در گرو آمادگی، تعامل و هماهنگی بین سازمان‌های مختلف است.
کد خبر: ۲۲۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶ - 20February 2017
موفقیت در مقابله با بحران در گرو تعامل و هماهنگی بین سازمان‌های مختلف استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمدرضا مقیمی» رئیس پلیس آگاهی کشور در حاشیه نمایشگاه پدافند غیر عامل و مدیریت بحران اظهار داشت: پلیس آگاهی تاکنون در ماموریت‌های مختلف خود که بخش اعظمی از آن مربوط به مدیریت بحران است توانسته به خوبی وارد عمل شود.

وی افزود: نیازهای امنیتی حوزه نیروی انتظامی باید مورد توجه ستاد مدیریت بحران کشور قرار گیرد تا در زمان بروز حوادث با اطمینان خاطر بیشتری وارد عمل شویم.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به موفقیت در امر مقابله با بحران و حوادث غیرمترقبه تصریح کرد: به حداقل رساندن خسارات ناشی از بحران در گرو آمادگی و تعامل و هماهنگی بین سازمان‌های مختلف است که باید مدنظر قرار گیرد.

وی به اقدامات مهم پلیس آگاهی در مدیریت بحران اشاره کرد و افزود: اعمال محدودیت‌های مختلف برای حفظ جان شهروندان و ایجاد امنیت برای جلوگیری از سرقت در زمان وقوع حادثه، از جمله نقش آفرینی‌های مهم پلیس آگاهی در مدیریت بحران می‌باشد.

سردار مقیمی با اشاره به حوادث منا، سانحه قطار سمنان  ـ مشهد و حادثه اخیر پلاسکو گفت: در این حوادث تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا و تیم‌های مربوطه در جهت احراز هویت جانباخته‌ها بسیار موفق و سازماندهی شده، اقدام کردند.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار