سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ عنوان کرد

خانواده و رسانه دو عامل مهم در امر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: خانواده و رسانه دو عامل مهم و تاثیرگذار در امر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر هستند.
کد خبر: ۲۲۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶ - 01July 2014

خانواده و رسانه دو عامل مهم در امر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "محمد بخشنده" سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، با تاکید بر نقش مهم خانواده ها در اجرای سیاست مهم اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر افزود: برای رفع معضل بزرگ مواد مخدر، راهکارهای زیادی وجود دارد که تاکنون بخش زیادی از این راهکارها اجرایی شده، اما در شرایط و وضعیت کنونی، مهمترین راه حل، اجتماعی کردن موضوع مبارزه با مواد مخدر بوده که توسط وزیر کشور اعلام شده است.

وی ادامه داد: رویکرد اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر سیاست درستی است که در دستور کار ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار گرفته و امیدواریم دستگاهها به وظایف خود در این زمینه بهدرستی عمل کنند و پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بهطور قطع در راستای این سیاست و سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری عمل خواهد کرد؛ زیرا رویکرد تاثیرگذاری است.
 
سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به خانواده ها توصیه کرد، برنامه اوقات فراغت مناسب را برای نوجوانان تدوین کنند تا فرزندانشان زمان بیشتری را در کنار آنها بگذرانند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار