جانشین سازمان عقيدتي سياسی ارتش:

زنده نگه داشتن ياد و خاطره رزمندگان اسلام همانند جهاد در راه خداست

جانشین سازمان عقيدتی سياسی ارتش جمهوری اسلامي ايران گفت: امروز هر چه داریم از دفاع مقدس داریم و زنده نگه داشتن ياد و خاطره رزمندگان اسلام همانند جهاد در راه خداست.
کد خبر: ۲۲۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵ - 20February 2017

به گزارش دفاع پرس از قزوین، حجت الاسلام والمسلمين عباس محمد حسني جانشين سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران در اولين مراسم يادبود درگذشتگان پيشكسوت ارتش جمهوري اسلامي ايران در استان قزوين كه در فاطميه كوي سازماني قرارگاه عملياتي لشكر 16 زرهي و تيپ 116 شهيد صفوی برگزار شد اظهار داشت: زنده نگه داشتن ياد و خاطره عزيزاني كه هم اكنون در جمع ما نيستند همانند جهاد در راه خداست و نشان دادن خوبی‌های رزمندگان و جهادگران در راه حق نشان دادن نفس پاك و زيباي معبود است.

حجت الاسلام والمسلمين عباس محمدحسني افزود: همگان به‌ویژه خانواده‌های اين مرحومين بايد بدانند كه اين افراد تمام هستي و جان و مال خود را گذاشتند تا انقلاب، اسلام و ايران اسلامي هميشه سربلند بماند.

جانشين سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران در ادامه با روايت حديثي از رسول اكرم (ص) به اعمال سفارش شده براي از دست رفتگان اشاره كرد و گفت: خيرات و طلب آمرزش براي اموات در وضعيت آن‌ها در آخرت تأثیر خواهد داشت و براي اموات از هر چيز بهتر صدقه دادن و احسان به فقرا است.

وي از بهترين دعا در حق از دست رفتگان هم گفت و تصريح كرد: براي اموات بهترين دعا اين است كه انسان براي آنان از خداي مهربان طلب عفو و مغفرت كند.

حجت الاسلام والمسلمين عباس محمدحسني در پايان سخنانش از همه بازماندگان اين مراسم خواست تا با ذكر دعا و خيرات و قرآن خواندن به درگذشتگان هديه دهند.

در پايان هم از 36 خانواده درگذشتگان اين مراسم با اهداء لوح يادبود و هدايايي تجليل شد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار