افتتاح بزرگترین نمایشگاه آبی و خاکی دانشجویی کشور در لرستان

بزرگترین نمایشگاه آبی و خاکی دانشجویی کشور در دانشگاه لرستان با عنوان معبر بصیرت افتتاح شد.
کد خبر: ۲۲۸۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ - 20February 2017
افتتاح بزرگترین نمایشگاه آبی و خاکی دانشجویی کشور در لرستانبه گزارش دفاع پرس از لرستان، بزرگترین نمایشگاه آبی و خاکی دانشجویی کشور با موضوع دفاع مقدس و راهیان نور شب گذشته طی مراسمی با حضور مسئولین و دانشجویان در دانشگاه لرستان افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه ویژه برادران شامگاه یک‌شنبه، یکم اسفندماه برگزار شد و مراسم افتتاحیه ویژه خواهران نیز شامگاه دوشنبه، دوم اسفندماه در دانشگاه لرستان برگزار می‏شود.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه آبی و خاکی که در مسجد دانشگاه لرستان برگزار شد، حسن باخرد حضور داشت و ضمن برگزاری تئاتر دفاع مقدس از مقام شامخ شهدای آتش‌نشان پلاسکو نیز تجلیل شد.

حسین عالی‌نژادیان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان در رابطه با این نمایشگاه، گفت: ششمین نمایشگاه آبی خاکی «معبر بصیرت» که از اول اسفندماه در دانشگاه افتتاح شده است تا پایان اسفندماه، میزبان دانشجویان و کاروان‌های اعزامی راهیان نور است.

وی با بیان این‌که این نمایشگاه در زمینی به مساحت بیش از یک هکتار برپا شده است، افزود: نمایشگاه «معبر بصیرت۶»، شامل غرفه‌های سبک زندگی، سیاسی و بصیرت‌افزایی، اقتصاد مقاومتی، خانواده، مهدویت و شهدا است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان، ادامه داد: وجود نی‌زار، دریاچه، کانال‌های تو در تو، پل معلق، تجهیزات جنگی، نمایشگاه کتاب، روایت‌گری،اجرای تئاتر، رزم شبانه بر جذابیت این نمایشگاه افزوده است.

عالی‌نژادیان با بیان این‌که هرساله شاهد استقبال بیش از پیش دانشجویان از نمایشگاه معبر بصیرت هستیم، گفت: این نمایشگاه با هدف ایجاد فضای جبهه و دوران دفاع مقدس در دانشگاه و آشنایی دانشجویان با این فرهنگ برپا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها