15 خرداد آخرین مهلت ارسال آثار به یازدهمین آیین تجلیل از «دین‌پژوهان برتر»

دبیرخانه دین‌پژوهان کشور، 15 خرداد 96 را آخرین مهلت ارسال آثار به یازدهمین آیین انتخاب، معرفی و تجلیل از پژوهش‌های برتر دین،‌ پژوهشگران برگزیده و پیشکسوتان دین‌پژوهی، اعلام کرد.
کد خبر: ۲۲۸۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ - 20February 2017
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، موسسه دبیرخانه دین‌پژوهان کشور، به منظور حمایت، توسعه، غنی‌سازی و ترویج پژوهش‌های دینی، آثار مراکز علمی و پژوهشی را بری ارزیابی و شرکت در یازدهمین آیین انتخاب، معرفی و تجلیل از پژوهش‌های برتر دین،‌ پژوهشگران برگزیده و پیشکسوتان دین‌پژوهی می‌پذیرد.
 
آثار پژوهشی و پایان‌نامه‌های اتمام یافته و آماده چاپ، در فرآیند بررسی، ارزیابی و انتخاب قرار می‌گیرند.
 
شرایط آثار

1- آثار ارسالی باید دارای نوآوری علمی، روشمند بودن، پاسخگو بودن به سوالات نظری و دارای راه‌حل عملی در مسائل علمی، نقادی، ایده‌پردازی و مدل‌سازی باشند.

2- استثنائا در این دوره، آثار تولید شده در دو ساله اخیر (94 و 95) پذیرفته و آثار پژوهشی دینی سالهای قبل از این دوره به کمیته‌های ارزیابی ارائه نخواهد شد.

3- آثار چاپ شده مورد ارزیابی و انتخاب قرار نمی‌گیرند، زیرا آیین معرفی و تجلیل از پژوهش‌های برتر دینی صرفا به آثار آماده چاپ اختصاص دارد.

4- پایان‌نامه‌های دکتری و سطح چهار حوزه نیز چنانچه واجد شرایط یاد شده باشد، پذیرفته می‌شود.
 
آثار ارسالی باید در قالب متن صحافی شده نهایی و آماده چاپ و دارای معرفی توصیفی و چکیده، به همراه فایل دیجیتال در مهلت مصوب از 15 بهمن 95 تا 15 خرداد 96، به دبیرخانه دین‌پژوهان کشور تحویل داده شود.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.dinpajoohan.com مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/ 161
نظر شما
پربیننده ها