سردار سلامی بیان کرد؛

آمریکا در صورت حمله با قبرستانی از نیروهایش رو‌به‌رو می‌شود/ مقاومت ملت ایران دشمن را کاملا مایوس ساخته است

سردار سلامی گفت: آمریکا با وجود شجاعت و ولایتمداری در میان نسل جوان ایران در صورت حمله نظامی با قبرستانی از نیروهایش مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۲۲۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ - 20February 2017

 به  گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، سردار سلامی جانشین سپاه پاسداران در مراسم تکریم فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، اظهار داشت: آمریکا و اروپا و برخی کشورهای شریک آمریکا در مقابل نظام ما ایستادند. آن ها با نهایت توان، در قالب کودتا، مداخله مستقیم در ایران همچون حادثه طبس، جنگ مستقیم و نبرد فرهنگی در مقابل ما صف آرایی کردند. دشمن با همه تدبیر، نیرنگ، اعمال قدرت و ارعاب همه عوامل را به کار گرفته است.

وی گفت: در قلب تمام طوفان های سختی که بر ما ملت مسلمان فرود آوردند، زندگی کرده ایم. همه اذعان دارند که وعده های الهی بر این مملکت و برجهان اسلام جاری است. این ملت و اسلام در تمام صحنه ها پیروز شد. این انقلاب افکار خود را بر دشمن تحمیل کرد. دشمن را از پناهگاه های استراتژیک خودش خارج کرد و دشمن را وادار کرد در میدان عمل گسترش پیدا کند و بر او چیره شود و او را شکست دهد.

جانشین سپاه پاسداران با بیان اینکه تا به حال این چنین چهره آمریکا را فروپاشیده و نا امید ندیده ایم، خاطر نشان ساخت: واقعا امروز دشمنان مایوسند و قدرت عمل ندارند به طوری که بیش از عمل حرف می زنند و این یک واقعیت است. در شرایط کنونی در رخسار مقامات آمریکا خستگی مفرط و ناامیدی را می بینید این واقعیت در گزارش رسمی ارتش آمریکا قابل لمس است و خودشان اعتراف به زوال قدرت دارند و به این باور رسیده اند که ارتششان پوسیده است.

وی در ادامه افزود: امروز دشمن به زوال قدرت رسیده است بر همین اساس تمرکزش را بر دو نقطه جنگ اقتصادی و استمرار تهاجم فرهنگی، مخصوصا با هدف گذاری نسل جوان قرار داده است. سناریوی جنگ نظامی خاتمه یافته، زیرا 38 سال قدرت افزایی، زیر ساخت های عظیم جهادی، مقاومت ملت ایران، دشمن را به بازدارندگی رسانده است.

سردار سلامی با اشاره به این که حضور جوانان در صحنه های انقلاب مثل 22 بهمن امسال دشمن را از طرح حمله نظامی کاملا ناامید کرده است، خاطر نشان ساخت: این واقعیت را دشمن می داند و با وجود شجاعت و ولایتمداری در میان نسل جوان در صورت حمله نظامی با قبرستانی از نیروهایش مواجه خواهد شد.

وی یاد آور شد: امروز با تکیه بر قدرت درونی ملت توانسته ایم سخت افزارها و نرم افزارهای یک جهاد عظیم اقتصادی را بسازیم. تسلیحات نظامی و افواج بسیج مردمی و ارتش قدرتمند که امروز دشمن با نگاه به آن به پناهگاه می رود؛ دشمن سعی می کند با اجماع جهانی آن را متوقف کند. ملت ایران در مسائل اقتصادی هم با همین روحیه جهادی می تواند دشمن را مایوس کند و شکست دهد.

سردار سلامی در ادامه افزود: وقتی مردم ایران به صحنه آمدند، دروازه های رحمت الهی هم گشوده شد و باران و برف باریدن گرفت زیرا خداوند اجر محسنین را هرگز ضایع نمی کند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران اظهار داشت: ما همگی افتخار می کنیم که خداوند توفیق بر تن کردن این لباس را به ما عنایت کرده است. امروز در اینجا جمع شدیم تا از فرمانده متعهد، فداکار و وفادار این سرزمین تجلیل کنیم. کسی که تمام طول جوانی اش را برای این سرزمین سپری کرده است. از امروز با صلاحدید فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایشان به عنوان معاون اجرایی سازمان بسیج کشور منصوب می شوند. این سمت نیاز به کسی دارد که دارای تجربه و دید میدانی خوبی باشد. بنده به نمایندگی از فرماندهی کل سپاه از زحمات و تلاش های این برادر عزیز و کلیه خدمتگذاران در سپاه امام حسن مجتبی (ع) تشکر می کنم و برای همه عزیزان آرزوی توفیقات روز افزون دارم.

وی یاد آور شد: سردار سید یوسف مولایی، این عزیز و یادگار دوران دفاع مقدس، همه شرایط و مشخصات یک فرمانده خوب را دارا هستند. از امروز پرچم سپاه امام حسن مجتبی (ع) را به دست ایشان می سپاریم و مطمئن هستیم که خدمات فراوان سرداراستاد حسینی را امتداد خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها