فرمانده جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز؛

تمام مسئولیت ها آزمون الهی است که باید از آن سربلند بیرون بیاییم

سردار دکتر مولایی گفت: این مسئولیتی که به من دادند امتحان پس دادن است. انشاالله که در این آزمون الهی سربلند و پیروز گردم.
کد خبر: ۲۲۸۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵ - 20February 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، سردار دکتر سید یوسف مولایی، فرمانده جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در مراسم معارفه خود در کرج اظهار داشت: سلام و درود خدمت حضرت صاحب الزمان (عج) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، سلام و درود به روح امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر. مرگ حق است، اما شهادت حق مردان خداست و باید برای به دست آوردنش دعا کرد.

سردار مولایی در ادامه افزود: من از همه شما عزیزان طلب  دعا دارم. از همه خواهران و برادران گرامی برای به دست آوردن این موهبت الهی طلب دعا دارم.

فرمانده جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز بیان کرد: از همه شما عزیزان طلب دعا دارم به جهت این که انشا الله طرحی که برای اجرای مسئولیتم انتخاب خواهم کرد مطابق با آموزه های اسلامی باشد. رنگ آن رنگ رضای خداوند باشد، انگیزه ام برای امتیاز نباشد و فقط با نیت الهی باشد.

وی در پایان یاد آور شد: این مسئولیتی که به من دادند امتحان پس دادن است. انشاالله که در این آزمون الهی سربلند و پیروز گردم.از برادر گرامی سردار استاد حسینی که حق استادی به گردن بنده دارند تشکر و قدردانی می کنم و برای ایشان و همه خواهران و برادران آرزوی توفیق و سعادت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار