عملیات جستجو برای یافتن مفقودان درکولاک وسیلاب ادامه دارد

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر از ادامه عملیات برای یافتن 3 مفقودی برف، کولاک و سیل اخیر کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۲۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰ - 20February 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «شاهین فتحی»، معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر روز (دوشنبه) در گفت وگویی اظهارکرد: درحوادث اخیر6 تن در استان‌های خراسان رضوی، فارس و بوشهر جان خود را از دست دادند.

وی افزود: همچنان عملیات برای یافتن 3 مفقودی در خراسان رضوی، فارس و بوشهر ادامه دارد.

وی درتوضیح عملیات سیل وآب گرفتگی ازبیست و چهارم بهمن‌ تا ساعت 6 صبح امروز دوم اسفند ماه همچنان ادامه دارد، گفت: در این مدت 14 استان اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، خراسان‌جنوبی و رضوی و شمالی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان و یزد تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی قرار داشتند.

وی افزود: همچنین طی این مدت 645 شهر، روستا و مناطق عشایرنشین امدادرسانی شده‌اند و 112 هزار تن خدمات امدادی را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: در این مدت به تخلیه اضطراری 7 هزار و 500 نفر از افراد درمعرض خطر پایین دست بند خاکی محمدآباد جهرم کمک شده است. همچنین 173 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده‌اند، تخلیه آب از 3 هزارو 84 واحد مسکونی انجام شده است.

فتحی درباره عملیات برف و کولاک از 23 بهمن‌ماه تا ساعت 6 صبح امروز گفت: 26 استان به جز 5 استان ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان تحت تاثیر برف و کولاک قرار داشتند.

وی افزود: طی این مدت 312 شهر، روستا و محور برف‌گیر امدادرسانی شده‌اند؛ همچنین 40 هزار و 885 نفر خدمات امدادی را دریافت کرده‌اند.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار