مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس تاکید کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی به خصوص بانوان در زمینه ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: امید است با توجه بیشتر مسئولین در این زمینه اقدامات خوبی انجام شود.
کد خبر: ۲۲۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹ - 21February 2017

به گزارش دفاع پرس از شیراز، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس اظهار داشت: از آن جایی که مادران و همسران معظم شهدا و ایثارگران، قشر عمده ای از جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران را تشکیل می دهند رسیدگی به امور این بزرگواران یکی از اولویت های بنیاد محسوب می شود.

رجبعلی راهی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های مردمی به خصوص بانوان جامعه در زمینه ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت امری ضروری است خواستار توجه بیشتر مسئولین به این موضوع شد.

وی همچنین از اقدامات موثر استانداری فارس و دفتر بانوان و خانواده استانداری در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده ها، مادران و همسران شاهد و ایثارگر استان تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام محمدی پور معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز گفت: به منظور استفاده از ظرفیت و توان دستگاهها و ادارات و ایجاد عملکرد مناسب تر در حوزه بانوان و خانواده این جلسه تشکیل و مقرر شد بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در راستای ایجاد روحیه نشاط و همبستگی و توانمندسازی همسران و مادران شاهد و ایثارگر و کاهش آسیب های اجتماعی برخی از افراد جامعه هدف، طرحی آماده و با همکاری استانداری فارس و دیگر ادارات به مرحله اجرا در آورد.

سیده معصومه دستغیب مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس نیز اظهار داشت: امیدواریم با انجام برنامه ریزی های مدون، برنامه های مختلفی با هدف ایجاد امید و روحیه نشاط برای همسران و مادران شاهد و ایثارگر و همکاران خواهر بنیاد شهید وامور ایثارگران فارس اجرا شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار