با حضور هنرمندان و مسئولین کرمانشاهی صورت گرفت؛

رونمایی از کتاب «پناهگاه بی‌پناه»

کتاب «پناهگاه بی‌پناه» اثر فاخر نویسنده کرمانشاهی «مهناز فتاحی» شامل خاطرات دوران دفاع مقدس و بازماندگان بمباران پناهگاه پارک شیرین کرمانشاه رونمایی شد.
کد خبر: ۲۲۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ - 21February 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، مراسم رونمایی از کتاب «پناهگاه بی‌پناه» با حضور جمعی از هنرمندان و مسؤولان استانی در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

براساس این گزارش، اثر هنری پناهگاه بی‌پناه نوشته مهناز فتاحی یکی از هنرمندان نویسنده کرمانشاهی است که به گردآوری خاطرات بازماندگان حادثه بمباران پناهگاه پارک شیرین شهر کرمانشاه پرداخته و این وقایع را به صورت مکتوب و با شیوه‌ ادبیات دفاع مقدس به ثبت رسانده است.

کتاب «پناهگاه بی‌پناه» از سوی انتشارات نهاد فرهنگ و مطالعات پایداری و حوزه هنری استان کرمانشاه در 2 هزار و 500 نسخه به چاپ رسیده و به قیمت 14 هزار تومان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

نویسنده این کتاب طی سه سال تلاش، از بین 100 نفر از بازماندگان بمباران پناهگاه پارک شیرین به خاطرات 35 راوی این ماجرا اشاره کرده و «پناهگاه بی‌پناه» را در 310 صحفه به چاپ رسانده است.

گفتنی است، از این هنرمندان کرمانشاهی علاوه بر کتاب «پناهگاه بی‌پناه» آثار دیگری از جمله «فرنگیس»، «عروس‌های جنگ»، «اردیبهشت دیگر»، «دفاع مقدس» و... نیز تالیف و چاپ شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار