ادای احترام حضرت حجت الاسلام شهیدی به مقام شامخ شهدا

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در گلزار مطهر شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
کد خبر: ۲۲۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ - 21February 2017

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی با حضور در گلزار شهدای شهر بوشهر با اشاره به اجرایی شدن قانون جامع ایثارگران اظهار داشت: 80 درصد این قانون تدوین شده و اجرایی شده و 20 درصد باقی مانده به کمیسیون اجتماعی دولت ارسال شده است.

معاون رئیس جمهور با بیان این که این قانون به‌صورت آزمایشی اجرایی شده تصریح کرد: پیشنهادات و طرح‌های این قانون برای برنامه ششم بررسی و از تصویب شورای نگهبان گذشته که با ابلاغ به بنیاد شهید اجرایی می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به این که بودجه سال آینده برای تصویب در مجلس شورای اسلامی امروز مطرح می‌شود گفت: برای بنیاد شهید هم بودجه‌ای که در دولت و کمیسیون تلفیق تصویب شده امروز در مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

شهیدی محلاتی با بیان اینکه عمده برنامه و اولویت بنیاد شهید در بودجه سال آینده توجه به معیشت و حقوق خانواده معظم شهدا و ایثارگران است خاطرنشان کرد: اولویت مهم بنیاد شهید در سال آینده اشتغال خانواده معظم شهدا است چراکه اکنون 67 هزار نفر از فرزندان شهدا نیاز به اشتغال دارند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، درمان را اولویت بعدی بودجه سال آینده بنیاد شهید دانست و خاطر نشان کرد: اکنون 3.2 میلیون نفر از خانواده ایثارگران تحت پوشش خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران است و با توجه به اینکه میانگین سن جانبازان 68 سال و اولیا شهدا 81 سال است، درمان در اولویت این نهاد قرار دارد.

معاون رئیس جمهور با بیان این که سال گذشته بنیاد شهید در امور درمانی خانواده شهدا و ایثارگران موفق عمل کرده تاکید کرد: بر اساس آمار مرکز پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران 80 درصد از خانواده تحت پوشش این نهاد نسبت به درمان رضایت دارند و 20 درصد باقی مانده نیز باید بکوشیم رضایت آنها حاصل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار