نقوی حسینی در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

نزدیک شدن عربستان به صهیونیست‌ها، خیانت به مسلمانان و اعراب است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عربستان سعودی با گذاشتن دست در دست صهیونیست‌ها، به آرمان‌های فلسطین و مسلمانان پشت و به منافع اعراب نیز خیانت کرده است.
کد خبر: ۲۲۸۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ - 21February 2017
نزدیک شدن عربستان به صهیونیست‌ها، خیانت به مسلمانان و اعراب است«سیدحسین نقوی حسینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در خصوص اظهارات اخیر وزیر امور خارجه عربستان در کنفرانس امنیتی مونیخ اظهار داشت: عربستان سعودی با استناد به سیاست‌های نادرست در خاورمیانه و تحلیل غلطی که از حوادث منطقه دارد، استراتژی خود را بر مبنای مقابله با ایران تنظیم کرده است.
 
وی افزود: البته تحریک قدرت‌های فرامنطقه‌ای نیز در اتخاذ این استراتژی از سوی عربستان بی تاثیر نبوده است. لذا بر اساس این استراتژی، عربستان تلاش می‌کند تا از هر امکاناتی برای مقابله با ایران استفاده کند.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عربستان سعودی در این رابطه با حمایت از گروه‌های تروریستی و در اختیار قرار دادن منابع خود به این گروه‌ها و درخواست کمک از قدرت‌های فرامنطقه‌ای که در واقع دشمنان اصلی ایران هستند، کار را به جایی می‌رساند که برخلاف جریان منطقه است.
 
نقوی حسینی خاطرنشان کرد: عربستان سعودی با گذاشتن دست در دست صهیونیست‌ها به آرمان‌های فلسطین و مسلمانان پشت کرده و حتی به منافع اعراب نیز خیانت کرده است تا استراتژی مقابله با ایران را دنبال کند.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان تصریح کرد: عربستان هم تحلیل و هم استراتژیش در منطقه غلط است و قطعا با این استراتژی راه به جایی نخواهد برد.
 
 انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار