سردار دهقان:

تلاش رژیم صهیونیستی برای ایجاد ائتلاف علیه ایران نتیجه‌ای نخواهد داشت

وزیر دفاع گفت: تلاش مذبوحانه رژيم صهیونیستی برای ايجاد ائتلاف عليه ايران نتيجه‌ای در بر نخواهد داشت و موجب نمی‌شود ايران دست از آرمان فلسطين و رهايی قدس شريف بردارد.
کد خبر: ۲۲۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ - 21February 2017
تلاش رژیم صهیونیستی برای ایجاد ائتلاف علیه ایران نتیجه‌ای در بر نخواهد داشتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتيپ پاسدار «حسين دهقان» وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح در مراسم افتتاحيه اولين همايش ملی سازمان دفاعی دانش بنيان كه صبح امروز در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد، طی سخنانی با تبيين عناصر قدرت ملی تصريح كرد: با سازمان دفاعی دانش بنيان می‌توانيم قدرت ملی و بازدارندگی موثر را به صورت پايدار حفظ و تهديدات نظامی – امنيتی را با اقتدار دفع كنيم.
 
وی با اشاره به تغيير مفهوم تهديدات، ظهور فناوری جديد فوق پيشرفته و افزايش هزينه‌های نظامی گفت: با اتكا به سازمان دفاعی دانش بنيان و حركت شتابان به سمت نوآوری و ارتقا كيفيت، می‌توانیم نظامی دفاعی ايجاد كنيم كه برای ما قدرت آفرين و در صورت بروز تهديد، طرف پيروز جمهوری اسلامي ايران باشد.
 
سردار دهقان افزود: بنا نداشته و نداريم هر آنچه كه نياز دفاعی كشور است را در وزارت دفاع تهيه و توليد كنيم بلكه مديريتي را در وزارت دفاع اعمال كرديم كه قادر باشد همه ظرفيت‌ها و مجموعه‌های دانش و فناوری كشور را در يک چرخه پيوسته و دامنه‌دار برای ارتقاء توان دفاعی بكار گيرد.
 
وزير دفاع با اشاره به اظهارات اخير معاون رئيس جمهور آمريكا و وزير دفاع رژيم صهيونيستی در كنفرانس امنيتی مونيخ گفت: به اذعان همه جهانيان امروز بزرگترين خطر برای امنيت منطقه و جهان، تروريسم و گروه‌های تكفيری-تروريستی داعش هستند و به اعتراف آقای ترامپ، دولت قبلی آمريكا بنيانگذار تروريست‌های تكفيری بوده است، حال جهانيان قضاوت كنند ايران كه با همه امكانات به جنگ تروريسم رفته و خود قربانی تروريسم است تهديد می‌باشد؟ يا دولت آمريكا كه خود معترف به بنيانگذاری داعش و گروه‌های تروريستی است؟
 
وزير دفاع با هشدار به رژيم تروريست پرور صهيونيستی اظهار كرد: تلاش مذبوحانه اين رژيم برای ايجاد ائتلاف عليه ايران نتيجه‌ای در بر نخواهد داشت و موجب نمی‌شود ايران دست از آرمان فلسطين و رهايی قدس شريف بردارد.
 
وی افزود: مردم جهان و منطقه به ويژه ملت فلسطين هيچگاه جنايات وحشيانه و ضد انسانی اين رژيم در 60 سال گذشته را فراموش نمی‌كنند و اين رژيم را عامل اصلی جنگ، نا امنی، ترور و جنايت در منطقه می‌دانند.
 
وزير دفاع همچنين اظهار داشت: هيئت حاكمه جديد آمريكا به جای اتهام زنی و فرافكنی، به اوضاع نابسامان كشورشان بپردازند و سياست‌هايی را كه منجر به پيدايش داعش و ايجاد ناامنی و جنگ در منطقه و جهان شده است، متوقف كنند.
 
سردار دهقان در پايان با تشكر و قدردانی از دست اندركاران برگزاری اولين همايش سازمان دفاعی دانش بنيان اظهار اميدواری كرد که بتوانيم در جهت ايجاد سازمان دفاعی قدرتمند دانش بنيان هرچه جدی‌تر و همه جانبه‌تر حركت كنيم.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار