نقوی حسینی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

توسعه توان موشکی ادامه خواهد یافت/ اجازه تجاوزگری به هیچ قدرتی نخواهیم داد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه توسعه توان موشکی ادامه خواهد یافت، گفت: طبق برنامه‌های مصوب به راه خود ادامه می‌دهیم.
کد خبر: ۲۲۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷ - 22February 2017
توسعه توان موشکی ادامه خواهد یافت/ سلاح‌های کشتار جمعی در استراتژی دفاعی ایران جایی ندارد/ ایران تهدیدی برای کشورهای منطقه نیست«سیدحسین نقوی حسینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس در خصوص برنامه موشکی ایران و دخالت‌های آمریکا در این رابطه اظهار داشت: دفاع مشروع و آماده‌سازی برای دفاع مشروع حق تمامی کشورها است.
 
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران ارتقای توان دفاعی را حق مسلم خود می‌داند و در این رابطه تلاش‌های لازم را انجام می‌دهد تا هیچ تهدیدی جرات عملی شدن را پیدا نکند.
 
نقوی حسینی ادامه داد: توسعه توان موشکی ایران در راستای مقابله با تهدیدات و استراتژی دفاعی کشور است.
 
وی با بیان اینکه طبق فتوای رهبر معظم انقلاب که صراحتا هم بیان فرمودند نیروهای مسلح ایران هیچگاه به دنبال سلاح‌های کشتار جمعی نیستند، تصریح کرد: سلاح هسته‌ای، تسلیحات میکروبی و بمب‌های شیمیایی در استراتژی نظامی ایران جایی نخواهد داشت.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی افزود: لذا ما در حوزه ارتقای توان دفاعی و آزمایش‌های موشکی نه مذاکره می‌کنیم، و نه منتظر نظر کسی هستیم و طبق برنامه‌های مصوب به راه خود ادامه می‌دهیم.
 
وی همچنین با بیان اینکه دشمن در سایه پروژه ایران هراسی به دنبال تضعیف توان دفاعی ایران اسلامی است، افزود: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه تهدیدی علیه دیگر کشورها نبوده است و همچنین هیچگاه آغازگر جنگی نبوده است، اما اجازه تجاوزگری را هم به هیچ قدرتی نخواهد داد و با دفاع جانانه تهدید متجاوز را در نطفه خفه می‌کند. 
 
نقوی حسینی در پایان گفت: آمریکا در حالی پروژه ایران هراسی را در منطقه دنبال می‌کند که ایران اسلامی با بسیاری از کشورهای منطقه دوست و دارای رابطه حسنه است.
 
انتهای پیام/ 221 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار