با بدرقه مردم و مسئولین صورت گرفت؛

اعزام 245 دانش آموز پسر نوشهری و چالوسی به اردوهای راهیان نور

245 دانش آموز پسر متوسطه دوم از شهرستان‌های نوشهر و چالوس امروز سه شنبه با بدرقه مسئولان و مردم به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۲۲۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ - 21February 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، کاروان 245 نفری متشکل از 125 دانش آموز پسر متوسطه دوم مدارس فارابی، شاهد، شریعتی، خوارزمی و مدرس نوشهر در قالب 3 دستگاه اتوبوس و همچنین تعداد 120 نفر از مدارس امام خمینی(ره)، بخشی، شاهد، فنی و حرفه ای و آیت الله طالقانی شهرستان چالوس در قالب 3 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

قرار است در این اردوی چهار روزه زائرین به سه زیارتگاه حرم امام خمینی(ره)، دانیال نبی در شوش و مسجد جمکران و 9 یادمان دفاع مقدس از جمله فتح المبین، هفت تپه، دهلاویه، شهدای والفجر هشت، شهدای شلمچه، هویزه و طلائیه  بازدید کنند.

گفتنی است امسال بیش از یک هزار دانش آموز پسر و دختر نوشهری و چالوسی در قالب چهار دوره از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب و غرب کشور بازدید کردند.

یادآور می شود سال گذشته پنج میلیون زائر ایرانی و خارجی از 37 کشور جهان در قالب اردوهای راهیان نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب، غرب و شمال غرب کشور دیدن کردند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار