یازدهمین رزمایش پیامبر اعظم-10/

امدادرسانی یگان‌های شرکت کننده در رزمایش به گرفتار شدگان در سیل شرق کشور

یگان‌ها و تجهیزات مهندسی شرکت کننده در یازدهمین رزمایش پیامبر اعظم(ص) به یاری گرفتارشدگان در سیل در مناطق مرزی شرق کشور شتافتند.
کد خبر: ۲۲۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ - 21February 2017
امدادرسانی یگان‌های شرکت کننده در رزمایش به گرفتار شدگان در سیل شرق کشوربه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به منطقه عمومی یازدهمین رزمایش پیامبر اعظم(ص)، در پی بارش‌های شدید روزهای اخیر و جاری شدن سیل در مناطق مختلف کشور از جمله مناطق مرزی شرق کشور، یگان‌های شرکت کننده در رزمایش پیامبر اعظم(ص)_11 نیروی زمینی سپاه به یاری گرفتارشدگان در سیل در مناطق مرزی شتافتند.

بنابر این گزارش؛ از دقایق اولیه وقوع سیل و قطع راه‌های مواصلاتی روستاهای مرزی با دستور سردار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه، رزمندگان شرکت کننده در رزمایش به همراه تجهیزات مهندسی و نفربرها به یاری گرفتارشدگان در سیل شتافته و توانستند محصورشدگان در سیل را نجات داده و به مناطق امن و بی خطر انتقال دهند.

در ادامه روند کمک رسانی به سیل زدگان بسته‌های مواد غذایی، پوشاک و پتو بین آنان توزیع شد.

گفتنی است در پی وقوع بارش‌های شدید در استان‌های مختلف کشور و وقوع سیل، بهمن و قطع ارتباط خطوط مواصلاتی، سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه در ابلاغی به تمامی فرماندهان نیروها و سپاه‌های استانی مأموریت داده بود با تمام توان و امکانات مهندسی و آمادی، ترابری، امدادی و نیروی انسانی به یاری مردم شتافته و در جهت رفع نگرانی و مشکلات آنان عمل کنند.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار