به میزبانی خبرگزاری دفاع مقدس صورت می‌گیرد؛

برگزاری نشست تقدیر از راوی و بررسی کتاب «حاجی فیروز»

نشست تقدیر از راوی و بررسی کتاب «حاجی فیروز» با حضور راوی این کتاب در خبرگزاری دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹ - 22February 2017

نسشت تقدیر از راوی و بررسی کتاب «حاجی فیروز»به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین رونمایی از چاپ سوم کتاب «حاجی فیروز» و نشست تقدیر از راوی و بررسی این کتاب با حضور همرزمان راوی کتاب حاجی فیروز «فیروز احمدی»، یکی از سرداران هشت سال دوران دفاع مقدس، دست اندرکاران چاپ و نشر این کتاب و همکاران رسانه‌ای به میزبانی خبرگزاری دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

گفتنی است، در این نشست به تشریح ابعاد مستند کتاب حاجی فیروز پرداخته می‌شود.

کتاب «حاجی فیروز» خاطرات دیده بان جانباز فیروز احمدی است که به قلم «میثم رشیدی» توسط نشر نارگل منتشر شده و در مدت کوتاهی به چاپ سوم رسیده است.

خاطرات دیده‌بان جانباز، «فیروز احمدی» از دوران جنگ تحمیلی در کتابی با عنوان «حاجی فیروز» به قلم «میثم رشیدی» و همکاری «مونا معصومی» از خبرنگاران عرصه حماسه و جهاد چندی پیش توسط نشر نارگل منتشر شد که در مدت کوتاهی به چاپ سوم رسید.

فیروز احمدی که در همان روزهای آغازین جنگ با پیوستن به گردان 9 سپاه و آموزش در پادگان امام حسین(ع) به جبهه‌های غرب و جنوب رفت، پس از مدتی در رسته دیده‌بانی دارای مهارت شد. او در لشکر 10 سیدالشهدا (ع) و تیپ 110 خاتم الانبیا (ص) مشغول فعالیت بود و بجز روزهایی که به دلیل مجروحیت قادر به جنگیدن نبود، در همه عملیات‌های دفاع مقدس حضور داشت.

راوی «حاجی فیروز» بعد از جنگ به رغم رنج‌ها و زخم‌های فراوانش به پشت تنور نانوایی پدرش برگشت و تا امروز در حال فعالیت و کار است.

بنابراین گزارش،  نشست تقدیر از راوی و بررسی کتاب «حاجی فیروز» در خبرگزاری دفاع مقدس واقع در میدان فردوسی، خیابان ایرانشهر، بن بست شناسا ساعت 10 روز دوشنبه (9 اسفند ماه) برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ 131


نظر شما
پربیننده ها