فرمانده کل سپاه:

سپاه براساس نیاز دولت وارد عرصه سازندگی می‌شود/ اقرار دشمن به اثرات تعیین‌کننده‌ سپاه در سازندگی کشور

فرمانده‌کل سپاه پاسداران گفت: حدود ۳۰ سال از پایان جنگ می‌گذرد و به لطف خدا و به اقرار دوست و دشمن اثرات تعیین کننده‌ای در سازندگی کشور از سوی سپاه داشته‌ایم.
کد خبر: ۲۲۸۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹ - 22February 2017
سپاه براساس نیاز دولت وارد عرصه سازندگی می‌شود/ اقرار دشمن به اثرات تعیین‌کننده‌ سپاه در سازندگی کشوربه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده توانمندی‌های مهندسان سپاه باید در اختیار مردم قرار بگیرد و بهترین عرصه هم عرصه سازندگی است. بهترین کار هم این بود که سپاه سازمانی را در این زمینه آماده کند تا به کمک دولت در بخش سازندگی در قسمت‌های مختلف بیاید.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: حدود 30 سال از پایان جنگ تحمیلی می‌گذرد و به لطف خدا و به اقرار دوست و دشمن اثرات تعیین‌کننده‌ای در سازندگی کشور از سوی سپاه داشته‌ایم.

سرلشکر جعفری در زمینه اولویت‌های سپاه پاسداران در حوزه سازندگی گفت: اولویت را ما تعیین نمی‌کنیم در واقع دولت، کارفرماها و وزارتخانه‌ها نیاز و تشخیص را تعیین می‌کند که به سراغ سپاه می‌آیند و ما توانمندی خود را در معرض قرار می‌دهیم و به‌عنوان پیمانکار دولت در این عرصه فعالیت می‌کنیم.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار