جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان:

سپاه با حداکثر امکانات موجود در مقابله با بحران برف وارد عمل شد

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بالغ بر ۵۰ عدد ماشین آلات مهندسی، ۷۵ خودرو کمک دار و ۱۴ آمبولانس از سوی سپاه گیلان در مقابله با بحران برف در استان فعالیت کردند، گفت: سپاه با حداکثر امکانات موجود در مقابله با بحران برف وارد عمل شد.
کد خبر: ۲۲۸۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ - 22February 2017

به گزارش دفاع پرس از رشت، سردار مهدی کاظمی‌پور جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه سپاه گیلان تمامی توان خود را برای مقابله با بحران برف و خدمات رسانی مطلوب به مردم استان به‌کار گرفته است، اظهار داشت: در برف گذشته ستاد مدیریت بحران استان از سپاه گیلان درخواست همکاری جهت مقابله با مشکلات نکرده بود.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه در بارش برف گذشته سپاه پاسدارن به‌صورت خودجوش وارد عمل شد، تصریح کرد: در ستاد مدیریت بحران برای بارش برف اخیر، سپاه گیلان با شناسایی نقاط ضعف و قوت، نقشه راهی را برای خدمات رسانی مطلوب به مردم استان ترسیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه بر اساس تقسیم بندی اقدامات در ستاد مدیریت بحران و بررسی‌های سپاه، حداکثر امکانات سپاه گیلان در سه منطقه استان به‌کارگیری شد، افزود: در منطقه شمال، شرق و مرکز استان تجهیزات و امکانات سپاه گیلان به‌ منظور بازگشایی راه‌ها و رفع مشکلات امدادرسانی و خدمات رسانی به‌کار گرفته شد.

سردار کاظمی‌پور با بیان اینکه 42 دستگاه ماشین آلات مهندسی به منظور بازگشایی و عملیات راهداری راه‌های اصلی و شریانی استان از سپاه گیلان به کار گرفته شدند، گفت: ماشین آلات مهندسی و کامیون‌های برف‌روب شامل 50 دستگاه ماشین آلات از سوی سپاه در سطح استان برای امر رفع مشکلات ناشی از برف تلاش می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان بیان کرد: به منظور خدمات رسانی مطلوب در رفع مشکلات دستگاه‌های اجرایی استان چون شرکت برق، آب، گاز و راهداری، سپاه قدس استان گیلان 75 خودرو کمک‌دار را برای همکاری با این دستگاه ها و رفع مشکلات ناشی از برف اعزام کرده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه گیلان به‌منظور خدمات رسانی مطلوب دستگاه‌ها و امدادرسانی در مجموع 18 گردان نیروی انسانی را به سراسر استان اعزام کرده است تأکید کرد: پایگاه‌های بسیج سراسر استان نیز برای مقابله با مشکلات ناشی از برف با سرعت ویژه فعال شدند.

سردار کاظمی‌پور با تأکید بر اینکه 14 خودرو آمبولانس امدادی به همراه نیروهای امدادی سپاه به نقاط آسیب دیده سراسر استان رسیدگی می‌کنند تصریح کرد: سپاه پاسداران استان گیلان با حداکثر امکانات برای مقابله با بحران برف در گیلان وارد عمل شده است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه با توجه به این اقدامات ویژه در استان هیچ یک از محور‌های مواصلاتی در گیلان مسدود نشد افزود: با همکاری و تلاش تمامی دستگاه‌های استان و در میدان بودن نیروهای ارزشی و انقلابی سپاه، بحران برف در استان بهتر از گذشته مدیریت شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها