فرماندار کرمانشاه مطرح کرد؛

ضرورت ترویج فرهنگ‌ تکریم و دیدار با خانواده‌ شهدا

فرماندار کرمانشاه گفت:‌ فرهنگ‌‌سازی در راستای تکریم و دلجویی از خانواده‌های شهدای کرمانشاه باید در بین مسؤولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی با هدف حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی ترویج شود.
کد خبر: ۲۲۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ - 22February 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، فرماندار کرمانشاه و جمعی از مسؤولان استانی، امروز در مراسم دیدار و دلجویی از خانواده‌های شهدای معزز استان در راستای حفظ ارزش‌های والای دفاع مقدس و ترویج این فرهنگ در جامعه مشارکت کردند.

براساس این گزارش، اجرای برنامه‌های طرح سپاس با هدف گرامیداشت مجاهدات و رشادت‌های خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و... از سوی دستگاه‌های اجرایی به ویژه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در دستور کار است که در این راستا مسؤولان از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار می‌گیرند.

فرماندار کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر در این مراسم با تاکید بر لزوم حفظ ارزش‌های والای انقلاب، اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری باید تکریم و سرکشی از خانواده‌های شهدا در جامعه ترویج و فرهنگ‌سازی شود.

وی تصریح کرد: این مراسم هر هفته در راستای تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با حضور متولیان فرهنگی و جمعی از مسؤولان استانی برگزار می‌شود.

فرماندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 90 دیدار و بازدید از خانواده‌های شهدای استان با مشارکت برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی انجام شده است که به نوعی مسؤولان با مسائل متعدد این خانواده آشنا و از توصیه و ارشادهای آنان بهره‌مند شدند.

مدیرعامل یکی از شعب بانک‌ها و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه نیز در این مراسم حضور داشتند که هر کدام به بیان نکاتی در راستای توجه و تکریم خانواده‌های شهدا و انتقال فرهنگ انقلابی به نسل آینده‌ساز کشور پرداختند.

گفتنی است، این مسؤولان از خانواده‌های شهید «بهمن اردلان» و شهید «فریدون روغنی» از شهدای والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس بازید به عمل آورند و بر توجه به اهداف، وصیت‌نامه‌های شهدا، آرمان‌های انقلاب و... تاکید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها