یازدهمین رزمایش پیامبر اعظم-18/ پاکپور در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

دستیابی به تمامی اهداف از پیش تعیین شده در رزمایش پیامبر اعظم(ص)-11

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: یگان‌های شرکت کننده در رزمایش پیامبر اعظم(ص)_11 به تمامی اهداف از پیش بینی شده دست یافتند و هیچ مشکل خاصی هم به وجود نیامد.
کد خبر: ۲۲۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ - 22February 2017
دستیابی به تمامی اهداف از پیش تعیین شده در رزمایش پیامبر اعظم(ص)-11به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به منطقه عمومی یازدهمین رزمایش پیامبر اعظم(ص)، سردار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه در جمع خبرنگاران گفت: امروز روز پاپانی رزمایش است که در شمال شرق کشور برگزار شد و طی آن یگان‌های شرکت کننده در رزمایش به تمامی اهداف از پیش بینی شده دست یافتند و هیچ مشکل خاصی هم به وجود نیامد.
 
وی درباره پیام رزمایش عنوان کرد: پیام رزمایش برای مردم ایران این است که نیروهای مدافع نظام جمهوری اسلامی ایران از آمادگی کامل برای مقابله با هر نوع تهدیدی برخوردار هستند و چنانچه تهدیدی متوجه نظام باشد، پاسخی کوبنده خواهیم داد. همچنین پیام این رزمایش برای دشمنان و استکبار جهانی هم این خواهد بود که اگر آنان بی عقلی کنند، خواهند دید که نیروهای مسلح کشور ما که امروز قدرتمند به اجرای رزمایش پرداختند، پاسخی قدرتمند و کوبنده به آنان خواهیم داد.
 
سردار پاکپور درباره تجهیزات به کار رفته در این رزمایش نیز بیان داشت: در این رزمایش بعضی از تجهیزات ساخت متخصصان داخلی کشورمان مانند راکت‌های دقیق زن که در روز اول رزمایش مورد آزمایش قرار گرفت، به کار برده شد. این راکت‌ها میان‌برد و در بردهای پایین‌تر از 100 کیلومتر و 70 کیلومتر بودند.
 
انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها