سردار اشتری در همایش «معماری ناجای آینده»:

افزایش 63 درصدی جرایم فضای مجازی نسبت به سال گذشته

فرمانده نیروی انتظامی از افزایش 63 درصدی جرایم فضای مجازی نسبت به سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۲۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ - 22February 2017
افزایش 63 درصدی جرایم فضای مجازی نسبت به سال گذشتهبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در همایش ملی «معماری ناجای آینده» که در دانشگاه علوم انتظامی امین در حال برگزاری است، اظهار داشت: این همایش نقطه شروعی برای رسیدن به اهداف بزرگ در حوزه معماری آینده‌ی ناجا است که البته تاکنون نیز گام‌های موثری برداشته شده و ما خواستیم که نظرات فرماندهان مختلف را در این رابطه احصا کنیم.
 
وی افزود: امیدواریم که بتوانیم مطابق با فرامین فرمانده معظم کل قوا در این حوزه کار را پیش ببریم.
 
سردار اشتری با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی نیروی انتظامی، گفت: مقام معظم رهبری در ماه‌های اخیر فرمودند اگر چند دستگاه بزرگ وظیفه خود را به خوبی انجام ندهند، ولی ناجا وظیفه خود را به خوبی انجام دهد، خلاها پر می‌شود.
 
فرمانده ناجا با اشاره به اهمیت آینده‌شناسی و نیازسنجی، اظهار کرد: آیا ما در ده سال گذشته فکر می‌کردیم که امروز با این وضعیت جرم و جرایم در حوزه فضای مجازی روبرو شویم؟ امروز جرایم ما در فضای مجازی نسبت به سال گذشته 63 درصد رشد داشته است.
 
سردار اشتری با اشاره به گستردگی و تنوع ماموریت‌ها در ناجا گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید به نحوی امنیت را مردمی کنیم و همانطور که خیرینی در حوزه‌های مختلف داریم در حوزه امنیت نیز باید خیرینی داشته باشیم.
 
وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که نیروی انتظامی باید در تراز جمهوری اسلامی باشد، و در شرفیابی که در هفته ناجا خدمتشان داشتیم، فرمودند از ارکان این کشور امنیت است که برای دستیابی به این مهم باید اهتمام ویژه داشت.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار