اشتری در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

بروزرسانی تجهیزات ناجا در سال آینده/ لزوم تطبیق توانمندی‌های نیروی انتظامی با تغییرات آتی

فرمانده نیروی انتظامی گفت: «آینده» و تغییرات ناشی از گذر زمان یکی از موضوعات مهم در ناجا است که باید توانمندی‌های خود را با آینده تطبیق دهیم.
کد خبر: ۲۲۸۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ - 22February 2017
لزوم تطبیق توانمندی‌های نیروی انتظامی با تغییرات آیندهبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه اولین همایش ملی «معماری ناجای آینده» در جمع خبرنگاران گفت: همایش ملی معماری ناجای آینده به همت مرکز مطالعات راهبردی ناجا برگزار شد و در این همایش حضور فرماندهان، نخبگان و صاحبنظران و با تجربه‌ها را شاهد بودیم.

وی افزود: تاکنون بیش از 200 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده که 190 مقاله جزو برتر‌ین‌ها قرار گرفتند.

اشتری در خصوص این همایش گفت: امیدواریم موضوع ناجای آینده که بنا بر منویات مقام معظم رهبری و دستورالعمل ستاد کل نیروهای مسلح است در نیروی انتظامی با سرعت بیشتر و با دستیابی به اهداف پیش بینی شده پیش برود.

وی با مطرح کردن این سوال که آیا آمادگی مواجه با تغییرات آینده را داریم، گفت: یکی از موضوعاتی که برای ما مهم است بحث آینده و تغییرات ناشی از گذر زمان است که باید توانمندی‌های خود را باید با آن تطبیق دهیم.
 
اشتری در خصوص تجهیزات و امکانات ناجا گفت: یکی از اولویت‌های ما در سال آینده این است که تجهیزات بهتر و به‌روزتری را در دسترس همکاران قرار دهیم که بخشی از آن را مجلس شورای اسلامی پذیرفته است و البته نمی‌دانیم در زمان اعطای بودجه‌ این موضوع چند درصد محقق شود.
 
فرمانده ناجا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دو ماه گذشته اعلام کردید اگر تولیدکنندگان خودروها ایمنی لازم را در حوزه راهور و یا حوزه سرقت در نظر نگیرند، جلوی تولیدشان گرفته خواهد شد، تاکنون چه اقداماتی صورت گرفته است اظهار کرد: این موضوع کاملا عملیاتی خواهد شد و در این رابطه نشست‌هایی را با خودروسازان برگزار کردیم و انشاءالله نقطه نظرات نیروی انتظامی از ابعاد مختلف راهور و پلیس آگاهی تامین شود. 
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار