رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان خبر داد؛

برگزاری نخستین جشنواره نماز در فضای مجازی

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: به منظور استفاده از ظرفیت فضای مجازی در زمینه ترویج فرهنگ نماز، جشنواره نماز در فضای مجازی برگزار می شود.
کد خبر: ۲۲۸۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ - 22February 2017

به گزارش دفاع پرس از زنجان، سعید ناصری اظهار داشت: به منظور استفاده از ظرفیت فضای مجازی در زمینه ترویج فرهنگ نماز، جشنواره نماز در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ترویج و توسعه فرهنگ نماز از طریق فضای مجازی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان و تقویت مبانی اعتقادی و دینی نوجوانان و جوانان در فضای مجازی از اهداف برگزاری این جشنواره است، تصریح کرد: کاهش آسیب‌های فضای مجازی از طریق گسترش پیام ها و محتواهای نماز نیز از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به فرصت‌های فرهنگی موجود در فضای مجازی گفت: با این وجود نباید از غفلت‌های فضای مجازی غافل شد.

وی گفت: شناسایی و تجلیل از فعالان نماز در عرصه فضای مجازی، توانمند‌سازی و آموزش‌های مهارتی، تخصصی و معارفی نماز و تولید و باز نشر گسترده و متنوع محتوای نماز در فضای مجازی از دیگر اهداف اجرای این جشنواره است.

ناصری با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: ایجاد وب سایت و وبلاگ، شبکه‌های اجتماعی (کانال نماز)، آلبوم‌های تصویری نماز با اولویت طرح‌های گرافیکی، استیکرهای نماز مربوط به بخش عمومی جشنواره است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان ادامه داد: بخش تخصصی جشنواره نیز شامل کدنویسی قالب سایت و وبلاگ، اینفوگرافیگ نماز، نرم ‌افزارهای تلفن همراه (موبایلی) و کلیپ‌های کوتاه نماز (پویانمایی، موشن گرافیک، رئال) است.

ناصری با اشاره به اینکه آثار ارسالی صرفاً باید در موضوع جشنواره باشد، تصریح کرد: شرکت در چند بخش از بخش‌های جشنواره بلامانع است اما طبق مقررات تعیین شده آثار ارسالی باید به زبان فارسی باشد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام در این جشنواره تا 15 فروردین ماه است و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این جشنواره می‌توانند به سایت ستاد اقامه نماز مراجعه کنند، گفت: در اختتامیه این جشنواره به 110 نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار