یازدهمین رزمایش پیامبر اعظم-20/ پورجمشیدیان در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

رزمایش‌های سپاه موجب تقویت ثبات در منطقه غرب آسیا خواهد شد

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: رزمایش‌های سپاه پیام صلح و امنیت برای کشورهای منطقه دارد و همچنین این رزمایش‌ها موجب تقویت ثبات در منطقه غرب آسیا خواهد شد.
کد خبر: ۲۲۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ - 22February 2017
رزمایش‌های سپاه موجب تقویت ثبات در منطقه غرب آسیا خواهد شدسردار «علی اکبر پورجمشیدیان» سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم(ص)_11 در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به منطقه عمومی یازدهمین رزمایش پیامبر اعظم(ص) درباره علت انتخاب منطقه مرکزی و شمال شرق کشور، برای انجام رزمایش اظهار داشت: انتخاب این منطقه برای انجام رزمایش علت خاصی نداشت چرا که در گذشته برگزاری چنین رزمایش‌هایی را در شمال‌غرب، غرب و جنوب شرق کشور شاهد بودیم.
 
وی افزود: برگزاری تمامی این رزمایش‌ها با این هدف است که نیروها برای برقراری امنیت کامل در کشور از آمادگی‌های لازم برخوردار باشند.
 
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه همچنین در خصوص پیام این رزمایش عنوان کرد: پیام این رزمایش، پیام صلح و امنیت برای کشورمان و غرب آسیاست و علاوه بر این بیان اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد امنیت کامل و پایدار در مرزهاست، چرا که اگر امنیت نباشد، ناپایداری در منطقه وسیع‌تر می‌شود.
 
سردار پورجمشیدیان همچنین در خصوص اتهام‌هایی مبنی بر اینکه ایران از تروریست‌ها حمایت می‌کند، تصریح کرد: استکبار جهانی و صهیونیست‌ها بدانند مردم جهان که اخبار را دنبال می‌کنند، می‌دانند حامیان تروریست‌ها در غرب آسیا چه کسانی هستند و چه کسانی هم آن‌ها را تجهیز کرده و می‌کنند و این واقعیتی آشکار است.
 
وی در پایان بیان داشت: ایران محور ثبات در منطقه است و آمادگی‌های دفاعی ایران موجب تقویت این ثبات می‌شود.
 
انتهای پیام/231 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار